[XP] PCTVpro werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MikkieMaus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-04 12:48
Ik heb sinds kort het volgende systeem:
ECS K7S5A pro
Duron 1300
Radeon9700
Pinnacle PCTV pro
2x40Gb Maxtor
CDRW
WinXP + SP1
maar ik krijg de PCTV pro tvkaart niet werkend. Wanneer ik de drivers van Pinnacle installeer dan komt ie niet door de (laatste) test heen (ongeacht welke versie: heb versie 4 op CD en versie 5 van de site gedownload). Met DScaler loopt mn PC vast. Ook heb ik al geprobeerd mn TV-kaart in een ander PCI-slot te hangen maar ook dat helpt niet. Weet iemand hoe ik dit probleem zou kunnen oplossen? Heeft bv. iemand deze kaart wel werkend gekregen op een ECS K7S5A pro onder XP?

• Timer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-04 11:34
Die laatste test heeft toch met tv-beeld weergave te maken? Dan zou ik eens kijken naar je videokaart driver en versie van DirectX.

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik heb ergens in de search gelezen dat DirectX 9 vereist is. Mocht je daarnaast problemen krijgen dat Vision maar 1 keer start, en daarna een fout geeft, deinstalleer dan de NIMO codecs, op de een of andere vage manier loste dat voor mij alle problemen op :)

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:57

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

zou te maken kunnen hebben met een instelling in je DirectX, heb ik ook een keer gehad. * sh4d0wman moet alleen even denken wat het ook al weer was :/

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• MikkieMaus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-04 12:48
DirectX en overlay test gaan prima, de laatste test is de 'hardware'-test.

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
MikkieMaus schreef op 05 augustus 2003 @ 13:33:
DirectX en overlay test gaan prima, de laatste test is de 'hardware'-test.
TJa, dan zal je kaart wel niet goed erin zitten. Of de kaart is kapot, of er zijn meerdere PCI sloten brak.

Verwijderd

JvH schreef op 05 augustus 2003 @ 12:27:
Ik heb ergens in de search gelezen dat DirectX 9 vereist is. Mocht je daarnaast problemen krijgen dat Vision maar 1 keer start, en daarna een fout geeft, deinstalleer dan de NIMO codecs, op de een of andere vage manier loste dat voor mij alle problemen op :)
Dit klopt, als je contact met pine op zou nemen zouden ze dit ook als eerste advies geven. dus nimo eraf halen. heb namelijk het zelfde gehad.

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Ik heb zelf ook een PCTV kaart van Pinnacle i.c.m. Windows XP. Afgezien van een signaal storing die af en toe voorkomt werkt de kaart perfect. DScaler werkt bij mij ook niet - daar krijg ik een spontane reboot van. Ik kreeg versie 5 mee op CD, en heb versie 5.5 gedownload van de Pinnacle website. Geen problemen..... Ik heb een Hewlett Packard mobo, of whatever voor mobo zij gebruiken in hun systemen ;)

Ik heb DirectX 9 geinstalleerd.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Subject beetje fixed :)
Pagina: 1