Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] Verbouwing Yeong Yang Server Cube

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02-2024
ok ... eindelijk weer zin en tijd om te gaan modderen ... dus meteen maar een opinie peiling voor de windows die ik wil gaan maken in me case ...

Afbeeldingslocatie: http://d2-guides.freewebspace.com/GoT/window-tdl.jpg
(Ph34r my 1337 PaintSkillz)

Zijkant moederbord is vrij duidelijk(lijkt mij)
Het enige wat je daar de moeite waard is om te zien zal het waterblok en gedeelte mobo zijn ...

Zijkant Waterkoeling
Het grote raam is voor de Rad+120mm Fan en het kleine raam is voor het reservoir+pomp

Reden dat ik dit ff hier zo vraag is dat die kast me een godsvermogen heeft gekost en ik hem toch wel goed/mooi wil gaan verzagen naar de laatste mode in het casemodde :P

Andere vragen/opmerkingen zijn altijd welkom.

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• de7geitjes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11 14:02
Ben benieuwd wat het wordt ik zal je in de gaten blijven houden....

"Hé Bob, drie bier!"

Verwijderd

Ziet der leuk uit, maar heb je toestemming van Phreak? Zo ja zet dat dan ff erbij in je openingspost.

Verwijderd

Blijven mooie kasten die yeon yangs, heb je trouwens toestemming van de modjes voor dit topic?

offtopic:
Waar hebbie hem eigenlijk gekocht? Ik zoek ook een winkel die hem voor weinig heeft

• TDLofCC
ehm ... toestemming van Phreak ... wtf ?
Magoed, als dat moet ... Phreeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaak ... mag ik dit posten :?

Anyway ... wat is nu de beste optie qua raampje ... daar gaat het mij nu om ;)

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

TDL heb je wel toestemming? Ik zie er niets van staan nl. ?
Tjekx0r Casemods in Progress maar es :)

[ Voor 41% gewijzigd door m-m op 05-08-2003 12:17 ]

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:22
Dit is geen echte CiP en vind dat dit moet kunnen.
Weer open :P

[CiP] Verbouwing Yeong Yang Server Cube > [CM] Verbouwing Yeong Yang Server Cube

/laat

[ Voor 39% gewijzigd door Daan op 10-08-2003 20:22 ]

Verwijderd

Met die cirkel zie je wel het meest denk ik, maar zijn die randen dan niet te dun? Ik bedoel, valt die zijkant dan niet uit elkaar, aangezien het dan 4 losse hoeken zijn.
Die ellips-vormige is ook wel leuk, maar je ziet minder.

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-11 16:13

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Nou Sander post eens pix ;)

Turn it off and on again.

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:13

Epsilon

http://www.burnoutpc.com/...age=reviews&review_id=164

hier staan wat pix van YY-B0221 cube :)

Ik ben ook de gelukkige eigenaar van deze case :)

• TDLofCC
Case is errug fijn idd ... en ik denk dat ik het al weet.

Aan de Mobo kant komt een rechthoekig raam met een hoek eruit waar de 2e 120mm fan de warme lucht daar eruit kan zuigen. En aan de Waterkoeling kant een normale rechthoek.

Ik hou het simpel ... net zoals me waterkoeling ;)

Btw, dit topic ken nu wel dicht ... ik maak een nieuwe voor de volledige inbouw van mijn Waterkoeling (samen met Smokey ;))

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dicht op verzoek.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.