Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
"Hé Bob, drie bier!"
Verwijderd
Verwijderd
Waar hebbie hem eigenlijk gekocht? Ik zoek ook een winkel die hem voor weinig heeft
Magoed, als dat moet ... Phreeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaak ... mag ik dit posten
Anyway ... wat is nu de beste optie qua raampje ... daar gaat het mij nu om
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Tjekx0r Casemods in Progress maar es
[ Voor 41% gewijzigd door m-m op 05-08-2003 12:17 ]
Weer open
[CiP] Verbouwing Yeong Yang Server Cube > [CM] Verbouwing Yeong Yang Server Cube
/laat
[ Voor 39% gewijzigd door Daan op 10-08-2003 20:22 ]
Verwijderd
Die ellips-vormige is ook wel leuk, maar je ziet minder.
Turn it off and on again.
hier staan wat pix van YY-B0221 cube
Ik ben ook de gelukkige eigenaar van deze case
Aan de Mobo kant komt een rechthoekig raam met een hoek eruit waar de 2e 120mm fan de warme lucht daar eruit kan zuigen. En aan de Waterkoeling kant een normale rechthoek.
Ik hou het simpel ... net zoals me waterkoeling
Btw, dit topic ken nu wel dicht ... ik maak een nieuwe voor de volledige inbouw van mijn Waterkoeling (samen met Smokey
Dit topic is gesloten.
![]()