Toon posts:

[WinXP] verborgen netwerk devices verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik WinNT 5.01.2600 met een wireless kaartje. Omdat ik hiermee nogal wat problemen had aan het begin, heb ik meerdere malen de driver geinstalleerd, geupdated enzo [maw. wat mee gerommeld]. Als ik nu in Winroute kijk, onder Interface Table, staat daar 4x die Wireless Network Connection. Mn internet krijg ik binnen via die wireless, en winroute routeert het weer door. MAar eens in de zoveel tijd pakt winroute de verkeerde wireless, en dan werkt internet spontaan ook niet meer. De oplossing lijkt mij het verwijderen van de andere wireless connections, maar hoe doe ik dat? Bij Network Connections verschijnt er maar 1

Verwijderd

Dit krijg je ook als je een netwerk kaart in een ander pci slot douwt. dan ziet hij hem als nieuwe netwerkverbinding en de oude word verstopt. Ik vraag me dus ook af hoe je die weer tevoorschijnt kunt toveren

Verwijderd

Topicstarter
zelfs als ik Show Hidden Hardware aanvink bij Hardware Manager zie ik ze nog niet :|

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

remove hidden devices in device manager met een search had je dit ook op GOT kunnen vinden daar heb ik het namelijk ook vandaan :+

[ Voor 13% gewijzigd door mutsje op 05-08-2003 12:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
check, het is nogal een heel lijstje wat eraf kan zie ik. Vooral harde schijven die ik voor anderen getest heb :D thnx

Verwijderd

Zo leer je weer eens wat :)
Pagina: 1