Toon posts:

Erg langzame vice city

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
oorspronkelijk post:

Ik heb een paar dagen geleden een nieuwe pc gekocht. Gisteren wilde ik beginnen met vice city en omdat mijn pc die game wel aankon dacht ik, laat ik die grafische settings maar vlink hoog zetten. De game liep totaal niet vloeiend en ik draai hem nu op een resolutie van 800x600. Dat is een beetje jammer want de boel ziet er op deze manier een stuk minder strak uit. Ik heb al de laatste patch geinstalleerd, maar dat helpt ook niet.

Blijkbaar had ik die op de verkeerde plaats gepost, dus ik probeer het op deze manier nog maar een keer.

De specs van mij computer zij:

asus a7n8x-lan
amd athlon xp ratail 2600+
2x256 mb ddr-ram pc333/pc2700
asus v9520 magic t/128mb

Volgens mij boeit de rest van de specs niet.
Ja, ik de laatste drivers voor mijn videokaart gedownload en geinstalleerd.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 23:06

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Punt 1: Heb je fsaa uit gezet ..?
Punt 2: Reinstall van de game..?
Punt 3: EAX uitgezet..?
Punt 4: In de Search gekeken. Of op Google??

Xbox Live ID:Notna8310

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-02 12:38
kan zijn dat jou videokaart het niet trekt. als ik het goed heb heb je een FX 5200 en ik kom met mijn Ti 4200 wel tot 1024, maar dan wel iets gedowntuned. dus geen hoge fsaa enzo.

waarschijnlijk als je de draw-distance wat lager zet zal dat al heel wat schelen.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 23:13

DeMoN

Pastafari

Hij heeft idd de FX 5200. Heb je de Ultra of de non-ultra? Oftewel de FX of de XFX ?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
DeMoN schreef op 05 augustus 2003 @ 13:41:
Hij heeft idd de FX 5200. Heb je de Ultra of de non-ultra? Oftewel de FX of de XFX ?
Ik heb een fx, maar hebben jullie enig idee waar dit aan kan liggen en wat ik er aan kan doen. Als jullie nog meer info over mijn systeem nodig hebben, hoor ik het wel.

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-02 17:42
Framerate limiter aan?
zo nee zet aan dat ding :).. deze zorgt ervoor dat alles goed en vloeiend blijft lopen.
in VC heb je toch geen honderden FPS nodig :)

Bier, Whiskey en Metal!!

Pagina: 1