Toon posts:

Router in combinatie met Wifi-internet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Binnenkort krijg ik een 2 Mbit Wifi internetverbinding geleverd door de firma It's Logic (http://www.itslogic.nl). Nu wil ik ik een router plaatsen zodat ik op meerdere computers internet kan draaien. Heeft iemand ervaring met een router in combinatie met een wifi internetverbinding. Is dit uberhaupt mogelijk????? Ik heb denk hiervoor een Draytek Vigor 2200E te gaan gebruiken.
:) :) :)

Verwijderd

Volgens deze link is het toegestaan om de verbinding te delen, en is er sprake van aanlevering via een UTP-kabel. Bij bedrijven wordt er volgens hen sowieso een router neergezet, dus dat zal geen probleem zijn :)

Volgende keer even zelf opzoeken, hè? :)

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt gelijk, dit had ik ook zelf kunnen vinden....... :( Heb je dan toch nog een advies qua merk en type router????? Zoals ik eerder aangaf denk ik aan een Draytek Vigor 2200E.

;) ;)

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 16:16
Die is prima, kan VPN aan, gemiddeld alleen wat prijziger, maar daar krijg je dus wel wat voor.

Alleen... toen ik mijn 2200E verving door een Edimax 6104W haalde ik plotseling veel mee snelheid uit mijn 8Mbit ADSL! Draytek kwam op een goede 600, ik haal met de Edimax bijna de 800! Dat is een slok op een borrel!

Maar goed, als je niet 8Mbit heb zal je daar niets van merken denk ik.

[ Voor 61% gewijzigd door paella op 05-08-2003 15:50 ]

No production networks were harmed during this posting