Zo zit het, ik heb een redelijk dure led cluster hier liggen en wil ze wel ff gaan gebruiken, maar nu heb ik een paar vragen bij de datasheet en dus het amperage dat ik dat beestje moet toedienen.
De datasheet:

Mijn moddel is het laatste van de 3 ( BLO-52X1DO-01)
De cluster

(zonder flash nogal moeilijk)
Nu de vraag. Op de datasheet spreken ze van 17.6 (voor groen ) en 16.2V (voor rood). Dit snap ik wel, maar dan het verbruik: ze spreken van 60mA. Maar is dat per led of voor hele de cluster?
Nu ik kan dus niet echt volgen. Ook een bijkomend probleem is dat ik hier slechts 12V kan trekken. (heb geen goesting op er speciaal een voeding voor te klussen.)
Zou er iemand me kunnen helpen en zeggen wat ik als weerstand ervoor moet plakken?
De datasheet:

Mijn moddel is het laatste van de 3 ( BLO-52X1DO-01)
De cluster

(zonder flash nogal moeilijk)
Nu de vraag. Op de datasheet spreken ze van 17.6 (voor groen ) en 16.2V (voor rood). Dit snap ik wel, maar dan het verbruik: ze spreken van 60mA. Maar is dat per led of voor hele de cluster?
Nu ik kan dus niet echt volgen. Ook een bijkomend probleem is dat ik hier slechts 12V kan trekken. (heb geen goesting op er speciaal een voeding voor te klussen.)
Zou er iemand me kunnen helpen en zeggen wat ik als weerstand ervoor moet plakken?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2003 11:52 . Reden: plaatjes klikbaar ivm layout-verbreding ]