iTouch start niet op

Pagina: 1
Acties:

• dnieuwkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 19:58
Ik heb sinds kort de Logitech Cordless Desktop MX gekocht, hier zitten ook een aantal van die multimedia knoppen op, waarvoor je een stukje software; iTouch 2.15 moet installeren om die in te stellen.Maar ik hem open via het start menu komt er niets te voorschijn, en als ik met de cursor over het icoontje in de taskbar ga, verdwijnt hij ineens :/ ik heb ookal versie 2.13 geinstalleerd maar die ondersteunt niet alle knoppen die op dit toetsenbord zitten. Iemand hetzelfde probleem of nog beter, een oplossing? oja mijn computer draait onder Windows Xp Pro. met SP 1

Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is a mystery

• BuG2FiX
  • Laatst online: 17-08 17:44
ik had het ook, toen ik mijn toetsenbord van usb naar ps2 verhuisde werkte het opeens wel. vaag inderdaad. het is zwaar brakke software overigens, in games krijg ik heel vaak gezeik in m'n beeld door die knoppen.

• dnieuwkamp
Maar ik heb hem al de hele tijd in de PS/2 zitten...

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 09:11

_WgV_

It's a magical world!

cyberd schreef op 05 August 2003 @ 18:15:
Maar ik heb hem al de hele tijd in de PS/2 zitten...
Ik zou die software gewoon niet gebruiken, windows XP herkent de meeste van die knoppen automagisch, je kan dan alleen niet zelf dingen ervoor instellen.

#StopBurningStuff

• dnieuwkamp
_WgV_ schreef op 05 August 2003 @ 19:45:
[...]

Ik zou die software gewoon niet gebruiken, windows XP herkent de meeste van die knoppen automagisch, je kan dan alleen niet zelf dingen ervoor instellen.
Wel de meeste maar een stuk of 4 niet, en ze zitten er niet voor niets op, die software moet gewoon goed werken, maar dat is dus gewoon niet mogenlijk?