Toon posts:

mailserver @home zuigt enorm

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
de laatste paar dagen zijn er constant problemen met de mailserver van @home, ontiegelijk vaak kun je geen mail versturen en staat mn windows bak weer op springen!!

ik wil mn geld terug net als bij chello hahaha!!!

Verwijderd

Post dit maar in "onzin" ofzo, want om dit nou hier te zetten...

Verwijderd

Topicstarter
nou ja, tenzij iemand uitlegt hoe je sendmail aan het werkt krijgt natuurlijk.
het is mij nog niet gelukt nl.

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:28
als je win2000 hebt moet je gewoon in IIS je eigen SMTP aanzetten. Dat werkt een stuk beter

• lawnmower
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-10-2025

lawnmower

Elvis lives..

Ik wordt er inderdaad ook een beetje ziek van, het duurt wel 3 minuten voordat ie de mail verstuurd.....:r

Verwijderd

Kun je geen eigen mailserver opzetten ?
Ik heb hier nl. een Redhat 7 servertje draaien die o.a. als internet router, firewall en Mailserver dient... B-)

Op die manier heb je dat mailgeval van @Home niet nodig... :)

Verwijderd

als je de site http://members.home.nl/gebruikers/ in de gaten houdt dan zie je ook wel waarom dat het niet werkt.. Het heeft nog steeds niet goed gewerkt zelfs.. Er staan daar zelfs andere mailservers die je kan gebruiken als de mail van @home er weer eens uitligt... (als ze er nog staan..) Ik zou zeggen probeer het daar eens.....

• Rense Klinkenberg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-05 22:30
Als je het nou echt zo'n probleem vindt, installeer dan je eigen mail-deamon. Ik gebruik Mdeamon van Deerfield, werkt :):).
Dan heb je namelijk je eigen SMPT-server.

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Axis heeft Exchange 5.0 op z'n NT4 Servertje draaien.. Werkt als een tiet ondanks dat ut een pentium 75 is met 64mb ram.

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Verwijderd

Nou Brian je topic is nog steeds nog steeds toepassbaar |:(

waarschijnlijk was je de eerste die hier mee kwam en ook al is dit zo'nn ouwehh topic speel het nog steeds,

Verwijderd

En daarvoor kick je dit topic? Get a life.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.