DangerDen Waterkoelingsset

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• Dragons
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-02 22:52
Hallo Mede Tweakers :) :)

ik heb over de DangerDen Waterkoelingsset P4 MAZE4 aardig wat leuke dingen gelezen heeft iemand daar soms ervaring mee want dit set spreekt me wel aan

:*) :*) :*) :*)

Alvast Bedankt
Greets Dragons_nl

-

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Welkom op GoT dude :).

Het lijkt me eerst even handig dat je de faqs en gedragsregels doorleest. Hierin staan handige tips voordat je een topic maakt.

Als je dat gedaan had dan was je erachter gekomen dat "wat zijn jullie ervaringen" topics niet zomaar toegestaan worden. Ook is je openingspost te karig. Heb je de search al geprobeerd? Of heb je al op google gezocht? Er is vaak zat info te vinden over bepaalde producten. Als je uberhaupt gezocht hebt, had dat dan in ieder geval even aangegeven, of dat als je weinig gevonden had, dat je weinig konden vinden.

Stel ook specifiekere vragen. Want wat wil je nou weten van dit setje? Of het stil heeft, goede prestaties, Prijs/kwaliteitverhouding etc. Ligt er maar net aan waar jij precies naar op zoek bent(geef dat dus aan). Ga je voor prestatie of ga je juist voor de stilte. Dit natuurlijk ter voorbeeld :P.

Owja enneh groeten doen we hier niet, wij tweakers groeten hier automatisch al :).

[ Voor 36% gewijzigd door Tripp op 05-08-2003 03:45 ]

specs

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

executor said it all :)

Tot slot heb ik het idee dat je de GoT-regels niet (helemaal) kent. Bij deze dus het verzoek om de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte aandachtig door te nemen. Dan heb je tenminste een idee van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten en zodoende kun je voorkomen dat je in de toekomst op dat punt wederom de plank misslaat ;)

Terugkomend op je vraag: GoT is een en al ervaringen. Just use the Search; met bijna 800.000 topics is de kans uiterst miniem dat je er niks kan vinden.
[search=dangerden maze4]

Dit topic is gesloten.