[V&A] User kicked

Pagina: 1
Acties:

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Topicstarter
http://www.tweakers.net/aanbod/106013
Deze advertentie kom ik al enige tijd om de haverklap bovenin de lijst tegen.

ARME AOW’er

• Burner NL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-02 16:36
Waarom post je dan in vraag & aanbod? Meld dit aan een mod.

Sorry, niet goed gelezen.

[ Voor 26% gewijzigd door Burner NL op 05-08-2003 01:16 ]

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Topicstarter
Burner NL schreef op 05 August 2003 @ 00:15:
Waarom post je dan in vraag & aanbod? Meld dit aan een mod.
Ik begrijp je reactie niet echt :)

Het kicken van je advertentie is volgens de policy binnen een bepaalde termijn niet toegestaan.

Dit forum is bedoeld om meldingen te kunnen doen van (overdreven vaak) kicken van een advertentie.
punt 5 uit de V&A Faq
5. Het is niet toegestaan de tijdsranking van advertenties naderhand aan te passen. Een advertentie mag ten hoogste één maal per week opnieuw geplaatst worden. Uiteraard is het toegestaan eventuele fouten in de advertentie te corrigeren.
Voor het geval je de faq op T.Net betreffende V&A niet hebt gelezen en ook niet de Faq van dit forum:
Wat voor dingen horen thuis in dit forum?

In dit forum kun je terecht voor vragen, opmerkingen, klachten, suggesties en natuurlijk ook complimentjes over alles wat met de frontpage van Tweakers.net te maken heeft. Including, but not limited to; nieuws, meuktracker, reviews, vraag en aanbod, pricewatch, shopsurvey, vergeten passwords en zelfs galleries. Ook kun je hier terecht als je illegale of irritante reacties tegenkomt op de frontpage.

ARME AOW’er

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Wel grappig dat SS meestal zijn eigen (tijdelijke) verzameltopic kent, maar V&A steevast ieder een eigen topic wordt toebedeeld. Vannacht eens denken waarin het verschil gelegen kan zijn :7

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Topicstarter
Een soort van TR zonder een separaat topic te hoeven openen is een betere mogelijkheid maar ontbreekt (helaas) :)

ARME AOW’er

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wekkel schreef op 05 August 2003 @ 00:57:
Wel grappig dat SS meestal zijn eigen (tijdelijke) verzameltopic kent, maar V&A steevast ieder een eigen topic wordt toebedeeld. Vannacht eens denken waarin het verschil gelegen kan zijn :7
volgens mij zijn die verzameltopics vrij nieuw....

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Weet iemand ook nog wat er in deze advertentie stond? En van wie hij was? Op dit moment is hij namelijk alweer weg :/.

• ripexx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:17

ripexx

bibs

Volgens mij staat ie er alweer:

http://www.tweakers.net/aanbod/product/40665/a

Harde schijven aangeboden / Maxtor 250GB 5000XT (5400rpm, USB2.0, FireWire)
Compleet inclusief bon met garantie. 14-05-2003 gekocht. Weg wegens aankoop interne HDD.

Op te halen in Den Haag.
€ 249,-

En dit is volgens mij de user http://www.tweakers.net/gallery/84891

Mischien dat GuardianAngel dat kan bevestigen. :)

buit is binnen sukkel

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-02 13:43

we_are_borg

You will Comply

Dat is hem ripexx.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Harm
  • Niet online
Ok, hartelijk dank voor de informatie :). Meneer is gemaild en actie is ondernomen!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Topicstarter
Voor wat het nog waard is, dit was inderdaad de advertentie.

Toch wil ik nogmaals de aandacht er op vestigen dat ik persoonlijk niet zo gecharmeerd ben van een melding van een 'foute' advertentie in V&A via dit forum.

Evenals SM heeft het (voor mijn gevoel) veel weg van een 'hé kijk, een stoute user topic' waarbij je mogelijk een prima user die een keer, bewust of onbewust, over de schreef gaat onrecht aandoet. Daarnaast kan er aan de kant van de melder een gewetenskwestie ontstaan (heb ik geen last van).

Dat de melding openlijk gaat is eigenlijk mijn grootste bezwaar, ik prefereer de TR's tenzij ik een reactie van een mod wens.

ARME AOW’er

• Harm
  • Niet online
Dan mail je toch een Frontpage Admin? Misschien net wat meer werk, maar wel met hetzelfde effect als een TR.

• ThaDaNo
  • Laatst online: 05-04-2023
En ik heb een paar weken geleden al een request voor een soort TR voor V&A gemaakt @ devtrack, dus daar zal het (als het er komt) in de toekomst hopelijk ook mee kunnen..
Pagina: 1