Toon posts:

Ik word gek!

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag mijn computer opnieuw geinstalleerd. Windows ME erop gezet (net als daarvoor) ADSL aangesloten, etc.

Alleen het probleem is nou dat programma's als Winamp, Windows Media Player en Creative Playcenter (zit bij soundblaster 5.1 Live) het niet meer doen.

Ook valt mijn internetverbinding om de 10 minuten eruit. Enige wat ik dan nog kan doen is restart.

Deze computer is al een oud beestje (begin 2001)
- AMD Athlon 1GHz
- Asus moederboard met VIA chipset
- Soundblaster Live 5.1 (ik heb zo'n vermoeden dat de problemen hier liggen, misschien in combinatie met VIA chipset?)
en verder... tsja, als iemand denk dat het ergens anders aan ligt kan ik nog wel meer info geven...

Help me please! Hiervoor deed alles het prima.

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Probeer is di SB live er uit te halen en kijken of hij het dan wel doet, dat kan je dan met alle onderdelen proberen. Ook wordt Win ME niet aangeraden, misschien eens een ander OS proberen. Heb je wle aale laatste drivers gedownload, Via 4 in 1 enz.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik had wel een biosupdate gedaan ... Effe kijken... misschien die Live eruit halen ja. Ik zal het eens proberen. (ik laat het zo weten)

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Probeer het eens zonder kaart. Daarnaast kun je dit soort dingen beter in een hardwaretopic plaatsen en niet in een audio/video related subforum.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, heb je gelijk in... als er een modje in de buurt is mag hij hem verzetten.

enne... zonder kaart... bedoel je die hele kaart eruit halen? Dan heb ik helemaal geen sound meer!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Na een biosupdate staat je BIOS weer op default. Waarschijnlijk staat je onboard sound nu weer ingeschakeld.
Gokje...

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Verwijderd schreef op 04 August 2003 @ 23:04:
Ja, heb je gelijk in... als er een modje in de buurt is mag hij hem verzetten.

enne... zonder kaart... bedoel je die hele kaart eruit halen? Dan heb ik helemaal geen sound meer!
Dat maakt niet uit, gewoon ff proberen om te kijken of hij het doet.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-08 19:58
Alleen het probleem is nou dat programma's als Winamp, Windows Media Player en Creative Playcenter (zit bij soundblaster 5.1 Live) het niet meer doen.
"het" ?
Ik denk bij "het" doen altijd meteen aan sex :+

Neem even een kijkje in windows operated systems. Dat forum is er voor jouw problemen. Lees wel eerst even de faq door, zodat je een goeie (betere dan deze) topicstart kan maken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.