Toon posts:

[router] internet valt steeds weg (@home)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een router maar erg goed werkt hij niet, de router is een

sitecom xDSL/Cable broadband router s4

de router is aangesloten op de @home modem. op de router zit een nu een laptop en pc aangesloten die beide hetzelfde probleem hebben. internet blijft steeds wegvallen, soms maar heel even soms iets langer maar nooit langer dan een paar minuten. Als ik op rechtermous op verbinding en herstel doe doet hij het meestal weer, als ik router reset ook. MAar na tijdje valtie weer weg. Kheb ook de nieuwste firmware geinstalleerd, helpt niks. Het rare is dus dat hij het wel doet maar hij blijft dus wegvallen. Het ligt ook NIET aan de netwerk kaart OF de netwerkkabels, die werke prima. kheb zelfs uit wanhoop de manual doorgenomen (bleek de best weggegooide tijd ooit, met die handleiding zou het zelfs me broertje nog lukken om dat ding aan de gang te krijgen). Deze post is een beetje een last-resort, ik ben een beetje out of andere dingen die ik kan doen. Bij voorbaat veel gedank

edit: als me verbinding weg is, kan ik me router ook niet meer pingen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2003 22:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
ow er gaat morgen iemand boos zijn router terugbrengen :(,
wat blijkt nu, ik heb um eerst ff laten afkoelen.. opnieuw aangezet... werktie goed... tottie warm word (kvond al dattie bhoorlijk warm werd) daarna gingie weer dom doen, ik me kamerfan erop geszet.. en wat denk je.. hij loopt weer als een zonnetje.. gvd .. morgen maar retourneren, dit is toch te erg ..

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:11

Klippy

Still Game

Idd terug brengen dan, zal wel wat mis mee zijn.

Heb dit probleem nog nooit gehoord en zijn best veel mensen met die router hier, dus is prodcutiefoutje denk ik.

Heb er zelf ook nooit last van, ook niet met dit weer. Wordt wel warm, maar niet heet ofzo, gewoon gezond warm zal ik maar zeggen :P

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• zneek
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02-2025
Ey, hier had ik ook last van. Tis nu wat koeler op de kamer, en nu doet ie het gewoon perfect. Ik stond al klaar om dat ding in 2-en te schoppen, maar toch nog maar ff w88 ;)

Tis een Unex ISO50P btw, en tot afgelopen week 1 jaar lang zonder problemen gedraaid.

[edit] binnenkort vervang ik um door een Linksys met ingebouwd Wireless Access point.

* zneek zit in het vervolg met deze hitte met zijn laptoppie in de tuin onder de parasol :)

[ Voor 28% gewijzigd door zneek op 05-08-2003 00:06 ]

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Dit zou best wel eens de oorzaak kunnen zijn waarom mijn sweex zo nu en dan ook uitvalt...

shit, dit wou ik eigenlijk niet posten, maar goed.... ik heb hier dus ook heel af en toe last van, dat wordt nog wat met die hittegolf 8)7

@zneek: ik heb er al een met AP, echt ideaal hoor :9

[ Voor 57% gewijzigd door WhizzCat op 05-08-2003 00:08 ]

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• Felyrion
  • Laatst online: 22:03

Felyrion

goodgoan!

hm.. ik heb dus precies hetzelfde.. heb een edimax routertje die ook loeiheet wordt, en dan soms internet eruit gooit. Het lost zichzelf altijd wel weer op na een tijdje... maar leuk is anders :(

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Verwijderd

Topicstarter
ja dit is idd niet leuk, kheb um ongeruild maar zel;fde probleem nog steeds, die kamer is ook vrij warm.. kben nu oplossing aant bedenken...misschien klein fannetje er tegen aan plakken ofzo, (casefan)....
zucht..
kutweer ;)

• Gody
  • Laatst online: 14-08 20:52
Misschien gewoon weer terugbrengen en zeggen dat het gewoon een fabrieksfout is dat dat stomme ding te warm wordt. Als jou kamer binnen de operation-temperatures valt zoals die in de manual staan, dan moet ie t gewoon doen. Anders gewoon terugbrengen en geld claimen. Zeggen ze nee, dan moet je ze even wijzen op de wet en zeggen dat jij mag verwachten dat dat ding het gewoon moet doen, doet ie t niet, heb je t recht om m terug te brengen.

Ik heb een Edimax 6104 gehad, en die werdt ook best warm, maar ging soms gewoon ineens een ping van 3000+ genereren en dat soort shit, daarmee kan ik toch niet gamen dacht ik. Dus van alles geprobeerd. Zelfs al de pc in de DMZ gezet... Nix.... Andere firmware's, nog steeds nix. teruggebracht maar omdat ik over de 8 dagen zat kon ik alleen ruilen, ok das redelijk d8 ik, dus heb n mx500 muis gekocht en heb nu een p1 166 met 2 netwerkaarten en een sweex 8poorts switch beneden bij mijn kabelmodem hangen en die draait perfect, [gamen ping ~40-50 enz enz].

Owja, Edimax ziet er van binnen zo uit: Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/godyvdb/Dsc02824.jpg Hmmmm koelelement is maar de helft.... kan zijn dat de chip alleen aan die kant heet wordt maar het lijkt mij meer een besparing op de kosten....

Owja edimax, sweex en dat soort merken zijn vaak dezelfde routers onder n andere naam....

Verwijderd

Topicstarter
Ja hij valt binnen de operating temperatures (0-40 grdaen Celsius), mja. kheb um maar teruggebracht en andere gevraagd die nu zonder problemen werkt.
kheb sitecom maar toegevoegd aan mijn hardware blacklist. Ik geloof dus gewoon niet dat ze die op temp getest hebben, anders waren ze er achter gekomen. wat een eikels..
Pagina: 1