Ik zoek een uitlegpagina

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:28

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Ik was er laatst per ongeluk opgekomen, wat de DPC deden met welke projecten. En ook uitleg van de projecten. Kan iemand mij helpen, ik zoch ook al in de gallery maar daar zag ik het ook niet.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Ik zou hier maar eens beginnen. (als ie het doet....)

Welkom alvast! :)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

offtopic:
je bent de eerste MS fan die ik ben tegengekomen :+

Verwijderd

of op http://dpc.startkabel.nl/ staat ook wat info (werkt wel op dit moment)

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-02 16:50
http://sid.qik.nl is makkelijker te onthouden maar je komt op dezelfde pagina terrecht.

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

anders offcourse

www.dutchpowercows.org

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Hier staat de FAQ van dit forumdeel, daarin staan al wat linkjes :) en daarnaast kan je hier vrij vragen wat je wil! Zo te lezen ben je nieuw hier en heb je waarschijnlijk een hoop vragen, schroom niet! ;)

Ff heel kort:
wij zijn dpc, dutch power cows, een team van ongeveer 6000 man/vrouw en we doen waar we het best in zijn, distributed computing; ofwel een grote rekensom (of iets dergelijks) wordt verdeeld over duizenden/miljoenen computers en wij doen daar als team zwaar actief aan mee. er zijn diverse projecten op alle vlakken (medisch, wetenschappelijk, wiskundig, aliens zoeken, etc.) en wij doen aan 12 (ofzo) van deze mee!

DPC is een van de vooraanstaande teams in het hele distributed computing gebeuren, we hebben reeds 1 titel op zak (RC5-64) en binnenkort zal daar waarschijnlijk OGR-24 aan worden toegevoegd :)

Ik zou zeggen lees alle hitparades eens door en de daarbij behorende FAQ's en kijk wat jou het leukst lijkt en gebruik al je idle time voor iets nuttigs/leuks bij DPC :P

[edit]
alles draait naast wetenschappelijke doelen mede om statistieken, daarin kan je zien hoeveel werk je hebt verricht :) er is tussen alle teams een hevige competitie ontstaan en dat komt zekers ten goede van al het plezier dat we hier hebben :D

[ Voor 11% gewijzigd door Sequence op 05-08-2003 01:33 ]

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

En Sequence heeft de prijs gewonnen voor het meeste complete antwoord _/-\o_

TS is de eerste paar dagen wel onder de pannen denk ik ;)

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Helemaal duidelijk! Bedankt allemaal. Ik vind dat Seti@home wel leuk. Misschien doe ik nog wel mee ook.

Offtopic:
je bent de eerste MS fan die ik ben tegengekomen
Ze zijn ook zeldzaam :D

• Bud_s
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-02 16:16

Bud_s

Team Anticimex & Lock

* Bud_s als echte Seti@home fan hoopt je snel te verwelkomen :)

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-02 10:04

Eijkb

Zo.

Meedoen zonder voorbereiding (dus terwijl je leest?), zie Sig. Dan kun je na het uitpluizen van alle eerdergenoemde links altijd nog overstappen :+

.

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06-2025
misschien staat hier ook nog wel iets wat je goed kunt gebruiken :)
Veel plezier iig bij DPC! (Als je mee gaat doen tenminste :) )

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:13

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Thanatos schreef op 12 August 2003 @ 15:25:
misschien staat hier ook nog wel iets wat je goed kunt gebruiken :)
Veel plezier iig bij DPC! (Als je mee gaat doen tenminste :) )
Dat is gebasseerd op RC5-64 !!!
Voor de nieuwe FAQ wil ik toch verwijzen naar SID

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-02 16:50
Wessie schreef op 12 August 2003 @ 17:21:
[...]

SID heeft niet eens een OGR uitleg :P

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Hoor ik daar een vrijwilliger?

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-02 14:48
Wessie schreef op 12 augustus 2003 @ 17:21:
[...]

Er staat toch duidelijk meer dan een rc5-64 faq, onderandere een redelijk goed verhaal over wat de DPC zijn en wat ze doen, dat was te vraag toch ook of ligt dat nou aan mij? Simpelweg alle andere bronnen van informatie wegdonderen omdat er toevallig een nieuw incompleet verzamelpunt is lijkt me flink voorbarig en niet gewenst.

We spend our years as a tale that is told

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

LOL @ Dutchman :/

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Dutchman! schreef op 12 August 2003 @ 22:57:
[...]
Simpelweg alle andere bronnen van informatie wegdonderen omdat er toevallig een nieuw incompleet verzamelpunt is lijkt me flink voorbarig en niet gewenst.
misschien voorbarig, maar niet ongwenst (in mijn opinie)

er mist dan wel een ogr faq maar de opzet is beter dan die er was iig. eindelijk is er een samenhang met faq's die op dezelfde manier gebaseert, zodat alles overzichtelijk is.

dat was niet zo, dus waar kraak je het af?

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

• Dutchman!
Ik kraak jouw post af omdat je doodleuk even alle inzet van anderen tot irrelevant en haast illegaal bombardeert. Kan flink boos om dergelijke kortzichtigheid worden, jij bent niet de enige die zich nu inzet of in het verleden heeft ingezet voor dit team, en jij bent ook niet degene die bepaald waar iemand zijn informatie vandaan moet of mag halen.

edit:
Jouw post? Die post, en jouw reactie daar weer op, enz :)

[ Voor 11% gewijzigd door Dutchman! op 12-08-2003 23:47 ]

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Dutchman! schreef op 12 augustus 2003 @ 23:42:
Ik kraak jouw post af omdat je doodleuk even alle inzet van anderen tot irrelevant en haast illegaal bombardeert. Kan flink boos om dergelijke kortzichtigheid worden, jij bent niet de enige die zich nu inzet of in het verleden heeft ingezet voor dit team, en jij bent ook niet degene die bepaald waar iemand zijn informatie vandaan moet of mag halen.

edit:
Jouw post? Die post, en jouw reactie daar weer op, enz :)
ik zeg niet dat de andere info en inzet irrelevant is. ik heb het over het feit dat de dpc crew dit al een lange tijd geleden zou gedaan moeten hebben, dat zou een stuk meer members hebben gescheeld. want dan zouden de mensen niet zo moeten zoeken om iets te vinden.

nu is er zo iets: Sid. en alles wat ik hoor is afkraaksels van de crew.

ik ben dus niet lid van sid en heb ook niet geholpen met maar 1 ding. maar ik vind het innitiatief erg goed. Dat ze nu in jullie's vijver vissen...tja....MIJN mening is gewoon dat jullie dit veel eerder al hadden moeten doen.

offtopic:

Verwijderd

heren,heren, dit topic begon met een mogelijk nieuwe deelnemer aan ons DPC'tje, laten we niet verzanden in bijzaken en het nieuwe lid ( ? ) afschrikken :)

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-01 16:31

Marcelloz

IT dude with a beard

Nu we het er toch over hebben, en ik weet dat het vakantie is, maar ik vraag het lekker toch: hoe zit het met het Plan van Aanpak van DSmarty et al over de herstructurering van DPC cq SID ??

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

• Dutchman!
CaLeX schreef op 13 August 2003 @ 00:24:
[...]
nu is er zo iets: Sid. en alles wat ik hoor is afkraaksels van de crew.

ik ben dus niet lid van sid en heb ook niet geholpen met maar 1 ding. maar ik vind het innitiatief erg goed. Dat ze nu in jullie's vijver vissen...tja....MIJN mening is gewoon dat jullie dit veel eerder al hadden moeten doen.
Dat is nou een van de punten waar het vaak fout gaat, want ik (en volgens mij vele anderen) vinden het juist een goed idee om een gestructureerde faq aanpak te hebben en ondersteunen het sid project dan ook.

Dat wil echter niet zeggen dat wie dan ook het alleenrecht op informatievoorziening moet krijgen, vrijheid van informatie beschouw ik als een grondrecht van zowel de DPC als de mensheid; iets waar ik heerlijk fel op kan reageren als je me in de verkeerde bui treft.
Marcelloz schreef op 13 August 2003 @ 07:38:
Nu we het er toch over hebben, en ik weet dat het vakantie is, maar ik vraag het lekker toch: hoe zit het met het Plan van Aanpak van DSmarty et al over de herstructurering van DPC cq SID ??
Er is veel gelult, aan conceptteksten gesleutelt, en DS zou het verhaal even samenvatten en posten voor een laatste RFC. Op die post wachten we nu al een tijdje; aangezien DSmarty al opmerkelijk lang niet meer online is geweest vermoed ik dat hij plotseling met zijn werk druk is.

* Dutchman! hoopt dat het spoedig komt
(maar met enkel die tekst zijn we er nog niet, dat is eigenlijk slechts het begin :)

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Beetje mn topic volruzie-en :p. Beetje een puinhoop ervan lopen te maken he :D.
-------------------------------------
Ontopic:
Owhja, als ik dus een game speel van 100% staat het programmatje in principe stil begrijp ik?

• Jis
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04:02

Jis

J-P IT schreef op 15 August 2003 @ 23:02:
Owhja, als ik dus een game speel van 100% staat het programmatje in principe stil begrijp ik?
Als je game de volle 100% nodig heeft blijft er nix over voor de koe en staat ie op dat moment dus idd stil.
je moet niet teveel gamen dus ;)

https://u24.gov.ua/

Pagina: 1