Toon posts:

kun je gratis telefoneren van comp naar telefoon?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Via ICQ kun je telefoneren naar een telefoon, dit is echter niet gratis. Het kan waarschijnlijk wel gratis. Maar hoe?

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Da's bij www.ikbelgratis.nl geloof ik. :)

• broes_willems
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03-2025

broes_willems

kippie hachee moddereter

met hetetelefoon:
www.hottelephone.com

of met zipper:
www.ritstelecom.nl

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-03 20:54
Ja, en het werkt zwaar brak. Je hebt continue een teringgrote vertraging, en degene aan de telefoon verstaat jou voor geen meter... Echt K*T kwaliteit...
Daar komt nog eens bij dat je niet naar mobiele phones kan bellen. Kortom, je hebt er niks aan...

Verwijderd

Op donderdag 30 november 2000 10:29 schreef Martijn het volgende:
Ja, en het werkt zwaar brak. Je hebt continue een teringgrote vertraging, en degene aan de telefoon verstaat jou voor geen meter... Echt K*T kwaliteit...
Daar komt nog eens bij dat je niet naar mobiele phones kan bellen. Kortom, je hebt er niks aan...
Gaan alledrie de genoemde services brak?

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 08:49

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

De halve tot 1 hele seconde vetraging is iets waar je aan moet wennen.
Verde rheb ik absoluut geen problemen met Rits.
Perfecte verbinding .. altijd in 1 keer een verbding en het breidt steeds sneller uit (inmiddels kun je al 10 minuten bellen per keer (dus niet per dag)).
Het bevalt mij uitstekend!!

Tijd voor een nieuwe sig..

Verwijderd

yes en een goeie ook (ik heb het getest, had met isdn een heel klein beetje vertraging maar voor gratis bellen stelde dat niks voor)

zie hier:
http://www.shockmedia.nl/news/viewnews?newsid965767739,14180,

• Alkaline
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-04-2022

Alkaline

100% acid free

Ik ben best te spreken over internettelefonie. Sinds ik zit te bellen via internet belt m,n moeder veel vaker naar de VS. Tele2 en dergelijke is niet meer nodig hiervoor.

Per aanbieder kan de kwaliteit verschillen, heb ik gemerkt. Go2Call is een van de beste vind ik. Helaas gaan ze een aantal dingen veranderen. Zo kan je straks alleen gratis bellen naar Ierland en UK. Ze bieden straks flatrate tarieven aan voor bepaalde landen en je kan dan ook mobiel bellen.

Maar er zijn genoeg aanbieders die wel gratis blijven. Het ligt er aan waarheen je wilt bellen. Voor binnen Nederland zijn de aanbieders beperkt tot de eerder genoemde en Myfreeld.com (nog geen ervaring hiermee).

The whole is always greater than the sum of it's parts.

Pagina: 1