Toon posts:

Vraagje aan Tweakers.net in Gadget Talk

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bij deze vraag ik me af of de introductie van digitale camera's of anders bij het Tweakers team ook invloed heeft of ze de camera's zelf wel goed vinden.
Niet dat ik mensen wil aanvallen maar soms krijg ik wel eens het idee dat sommige introducties met voorliefde behandeld worden.
Wordt de camera eerst zelf getest, of krijgt de kijker een al bestaand bericht te zien dat door jullie bijgewerkt is.
Kort om.. Staan jullie achter het product.

Met vr. Gr.. Coolpix

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Verwijderd schreef op 04 August 2003 @ 19:49:
Kort om.. Staan jullie achter het product.
Uh, dit is toch geheel niet relevant :? Stel dat het merk Philips niet bevalt, dan zou er principieel niet over dit merk gesproken worden? :D

Een forum is bedoelt om met mensen te discussiëren over verschillende zaken. Computer gerelateerde problemen, digicams, software etc. Op het forum wordt behandeld wat de user interesseerd binnen de grenzen van het forum.
Niet dat ik mensen wil aanvallen maar soms krijg ik wel eens het idee dat sommige introducties met voorliefde behandeld worden.
Noem eens een concreet voorbeeld zou ik zeggen :)

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik snap de vraagstelling niet helemaal eigenlijk. Bedoel je nou of wij als crew van T.net op de frontpage het nieuws zo enthousiast brengen (bijvoorbeeld bij de introductie van de Canon G5 ofzo) omdat we er geld voor zouden krijgen of omdat wij gewoon bevooroordeeld zijn over zo'n merk? Of bedoel je waarom tweakers zo massaal op een A60/A70 of een Fuji Digicam topic storten?

In geval 1 wil ik maar ff zeggen dat we totaal niet gesponsord worden wat betreft nieuws, er is dus geen belangenverstrengeling mogelijk. In geval B is het denk ik gewoon wat je meer ziet: je bent dolenthousiast over je eigen aanschaf en wil niet horen dat iemand je aankoop afkraakt. Heb jij een Canon A60 of een Fuji s602 Zoom, dan prijs je die overal aan als zijnde de beste keus voor iemand's budget. EN als er dan veel mensen een A60/A70 hebben, prijzen er dus ook veel mensen zo'n camera aan, waardoor er _weer_ meer mensen zo'n cam kopen.

Je kunt beter zelf reviews gaan lezen, objectieve reviews wel te verstaan, op internet. Reviews door grote sites als dpreview.com zijn veel objectiever en professioneler dan een tweaker die roept dat z'n A60 zo lekker fotografeert en dat Nikon dus suckt ;)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:55
True true... doch kun je hier bijv. concluderen dat def A60 geen slechte cam is!!... Je moet zelf echter onderscheiden wie er "uit ervaring spreekt", wie "meeloopt met de rest", wie er spreekt "omdat hij altijd alle reviews leest", en wie er spreekt "omdat hij zn eigen cam promoot"..

die 1e en 3e moet je serieus nemen, die andere 2 een stuk minder..
Je hebt gelijk dat er soms "hypes" zijn.. vooral type 2 en type 4 komen dan naar boven drijven... met een beetje psychologisch inzicht kun je dat herkennen...

T is aan jou dat te doen, daar een topic over openen lijkt mij niet echt zinvol :)

[ Voor 27% gewijzigd door Makkelijk op 04-08-2003 22:13 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Echt duidelijk vind ik je topic niet, maar het lijkt te gaan over de tweakers.net frontpageartikelen. Dus een schopje naar TFF

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik zou ook graag een duidelijkere vraagstelling zien :?. Ik kan hier wel gaan uitleggen hoe heel Tweakers.net is georganiseerd, maar het lijkt me toch makkelijk om te weten wat de topicstarter precies wil weten :+.

Inmiddels heb ik vernomen dat topicstarter zichzelf gebanned heeft en dat we het nooit zullen weten :+. Slotje.

[ Voor 22% gewijzigd door Wouter Tinus op 04-08-2003 22:47 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.