En ik heb hier "Fischer Elektronik" pasta, is dat te vertrouwen?
Anoniem: 16209
Ik ken dat merk niet, maar goede koelpasta wordt niet hard, mag ook niet hard worden. 
Greetz
Greetz
Heb ik ook ooit wel eens gehad volgens mij, het is niet echt topspul, het scheelt bijna niks. En koelpasta mag inderdaad niet uitharden als het goed is, maar de ervaring is dat dat bijna altijd gebeurd; het word altijd wel wát harder. Maar echt helemaal vastzitten gaat het nooit, geloof ik.
After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.
Anoniem: 12776
Ik had een keer koelpasta waar doozichtige vloeistof uitlekte.
Heeft me een p166 gekost
ik had een beetje mee van het werk genomen, werd gebruikt om vermogenstransistors te koelen. kutspul ik ben nogsteeds pissig op mezelf over dat ik er VEEEEL teveel op had gesmeert (meer is beter he)
Heeft me een p166 gekost
ik had een beetje mee van het werk genomen, werd gebruikt om vermogenstransistors te koelen. kutspul ik ben nogsteeds pissig op mezelf over dat ik er VEEEEL teveel op had gesmeert (meer is beter he)
Ik heb eens een tubetje van Conradgehad, loopt na verloop van tijd ook doorzichtige derrie uit. Gebruik ecther te weinig om het daadwerkelijk te laten "lopen" maar als je je koeler eraf rukt, zie je toch wel dat er rare dingen gebeurd zijn.
Anoniem: 6104
HAHAHAHAHAHAHAHAHA !!! Wat een onzin.. Het is geen echt topspul, maar het scheelt bijna niets... ZO ontzettend tegenspreken in 1 zin.Op woensdag 29 november 2000 15:58 schreef nare man het volgende:
Heb ik ook ooit wel eens gehad volgens mij, het is niet echt topspul, het scheelt bijna niks. En koelpasta mag inderdaad niet uitharden als het goed is, maar de ervaring is dat dat bijna altijd gebeurd; het word altijd wel wát harder. Maar echt helemaal vastzitten gaat het nooit, geloof ik.
En hoezo is het geen echt topspul ? Wil je zeggen dat je ENIG verstand hebt van koelpasta ? LOL
Anyway, het antwoord is neen EIGENLIJK mag het niet uitdrogen... maar alles wat water bevat droogt altijd in meer of mindere maten uit..
EhmOp donderdag 30 november 2000 09:14 schreef Wolvie het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHA !!! Wat een onzin.. Het is geen echt topspul, maar het scheelt bijna niets... ZO ontzettend tegenspreken in 1 zin.
En hoezo is het geen echt topspul ? Wil je zeggen dat je ENIG verstand hebt van koelpasta ? LOL
Anyway, het antwoord is neen EIGENLIJK mag het niet uitdrogen... maar alles wat water bevat droogt altijd in meer of mindere maten uit..
ga jezelf ergens anders voor lul zetten en lees even wat beter wat onze goede man zegt wolvie...
Pagina: 1