Toon posts:

Je pc last van hitte ?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo luitjes... this hier weer zo warm he... 27 graden hier in leeuwarden.
nou ik heb wel wat gemerkt aan de snelheid van me pc. ik speelde ff ut 2003 en ineens dropte de frames ongeveer 20 . dus ik sluit me pc af... ff die blok voelen op me vid kaart + me prosecor ff. ff in bios kijken prosecor was 65 graden. Hebben hier meer mensen last van..... ?

• eMKa
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
ja wees niet ongerust, het komt omdat de temperatuur van de lucht warmer is.

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

Verwijderd

Natuurlijk hebben hier meer mensen last van, dat is toch logisch als je met conventionele koeling werkt :?

Wat wil je nou bereiken met dit topic? van 5233 mensen horen hoe warm dr pc wel niet is :?

• Bl4ckviper
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-08 14:32

Bl4ckviper

BlaBlaBla

nee geen last van. speedfan geeft niet eens aan dat de temparaturen zodanig gestegen zijn dat de fans uberhaupt aan moeten.

edit:
van mij hoor je niet dat ie te warm is iig :P

[ Voor 21% gewijzigd door Bl4ckviper op 04-08-2003 18:36 ]

Be fast .... Be furious....

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
neuh, CPU=46 mobo=39, normaal CPU=40 en mobo 30

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 09:25

Sa1

lijkt me een vrij logisch gevolg?.. k heb nu m'n kast open.. k kan het koelblok niet meer aanraken..

helaas, dan maar geen spelletjes en lekker buiten zitten.. :)

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 August 2003 @ 18:33:
Hallo luitjes... this hier weer zo warm he... 27 graden hier in leeuwarden.
nou ik heb wel wat gemerkt aan de snelheid van me pc. ik speelde ff ut 2003 en ineens dropte de frames ongeveer 20 . dus ik sluit me pc af... ff die blok voelen op me vid kaart + me prosecor ff. ff in bios kijken prosecor was 65 graden. Hebben hier meer mensen last van..... ?
in leeuwarden 27 ?? hier in dronrijp is et volges me thermometer 30graden in me kamer :P

Maargoed, ik heb nu waterkoeling dus zoveel last van hitte heb ik niet... alleen me GF4 MX440 die passief is gekoeld omdat anders me garantie vervalt als ik er een andere koeler op zet ben ik beetje zenuwachtig voor... dat ding word al heet als je gewoon aan het browsen of wat dan ook bent :X

edit:
ff temps posten
Mainboard: 31 graden

CPU: 32 graden
CPU diode: 44 graden
welke van de 2 het nu echt is weet ik niet... ik ga uit van de hoogste als me CPU

HDD: 34 graden
VGA: te heet om aan te raken (geen sensor) :X
Watertemp: onbekend, nog geen sensor

[ Voor 16% gewijzigd door Fludizz op 04-08-2003 18:41 ]

Verwijderd

DutchTSE schreef op 04 August 2003 @ 18:35:
neuh, CPU=46 mobo=39, normaal CPU=40 en mobo 30
Hier ongeveer hetzelfde. Het is natuurlijk normaal dat de pc met dit weer
minder warmte kwijt kan. Als het rond de 60 begint te lopen, sluit ik hier de boel maar af ;)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Nutteloos topic, dicht dus.

SynXteR: voor je in de toekomst weer een topic wil openen, wil je aub verder kijken dan je neus lang is? Lees eens de schijnbaar door jou ongelezen [faq]registratievoorwaarden[/] alsnog door en dan met name het forumgedrag gedeelte. Dan heb je tenminste een idee van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten en zodoende kun je voorkomen dat je in de toekomst op dat punt wederom de plank misslaat ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.