[CounterStrike+Microfoon] Werkt niet ?

Pagina: 1
Acties:

• shag-me
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-02 15:15
Hallo,
Ik heb een paar dagen geleden een headset aangeschaft (Trust) die ik wou gebruiken voor DoD/Cs.. dus ik heb hem in me comp gedouwd, getest in windows, werkt perfect, ook met Messenger e.d. dus ik start DoD op, stel een key in.. niks... dus ik allemaal keys geprobeerd.. maar nee hoor... dus toen heb ik die voice setup gedaan, maar als ik dan praat hoor ik het geluid heel raar, hij herhaald het steeds doorelkaar ofzo... dus ik denk; dan maar even de system setup die erbij staat voor als het niet meteen werkt, maar die doet het ook niet! Hij zegt dat mijn geluidsding niet goed is ofzo.. (werkt altijd goed) tis een C-media 800 voor het opnemen (onboard) en C-media voor afspelen... als ik een server join, krijg ik als hij klaar is met connecten wel altijd de melding: couldnt not initialize waveln ofzo... en daaronder staat dan; het apparaat is bezet... weet iemand hoe ik em wel werkend kan krijgen?

pentium 4 2000@2520 Geforce 4 ti 4200 [XfX] 512mb Corsair 9953 3d benchmarkz

• shag-me
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-02 15:15
help?

pentium 4 2000@2520 Geforce 4 ti 4200 [XfX] 512mb Corsair 9953 3d benchmarkz

Verwijderd

Ik ben niet bekend met de ingame voice functie. Zelf gebruik ik bij al m'n spellen Teamspeak (http://www.teamspeak.org) & dat werkt perfect. Gebruikt nauwlijks bandbreedte & CPU load. Misschien is dat een idee om te gaan gebruiken?