Toon posts:

Abit Siluro GF2 T400 probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mede tweakers,

Ik heb een Abit Siluro GF2 T400 video kaart gekregen van mijn oom.
Maar als ik de video kaart op mijn Asusu TUSL2-C moederbord inplug en dan doe ik mijn computer aan, dan krijg ik 1 lange piep en daarna 3 snelle piepjes.

Maar ik heb het toen weer op mijn oom's moederbord (pc partner MB LX)
getest , en daarop werkte het video kaart in 1 keer zonder een probleem

Waar kan het probleem liggen, aan mijn moederbord of ligt het gewoon aan die videokaart?

Hier is de link van de Asus TUSL2-C moederbord : http://www.asus.com/prog/spec.asp?m=TUSL2-C

En hier is de link van de videokaart.
http://www.abit.com.tw/ab...d&pMODEL_NAME=Siluro+T400

Thanks in advance

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Weet je zeker dat hij helemaal goed op dat bordje zit?
het kan zijn dat hij net niet goed genoeg met de AGP connector een verbinding maakt. Vandaar dat er tegenwoordig van die retention dingen om AGP sloten zit zeg maar.

[ Voor 9% gewijzigd door TERW_DAN op 04-08-2003 18:24 ]

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 13:56

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Zit hij in een kast geschroefd? Ik heb een keer gehad dat hij niet werkte met het mobo los uit de kast, in de kast vastgeschroefd ging prima. (zou hij soms de massa gebruiken als enige nul-punt?)

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Was er ook niet iets destijds met 3.3v en 5v AGP kaarten?

Senile! Senile Oekaki

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05 13:32
/me Siluro T400 user meldt :+

_bas_: Je hebt misschien iets daar, maar ik weet niet zeker of de Siluro T400 daar ook bij hoorde.

Y2JAY: Ik heb de handleiding van het moederbord eens opgezocht op Google (hier) en die piepjes geven aan dat de videokaart niet gevonden is of dat het videogeheugen brak is.

Controleer dus of de videokaart er echt goed in zit. Als dat het geval is zou je kunnen kijken of hij het op een 3e pc wel of niet doet. Misschien heeft het mobo van je oom namelijk niet zo'n videogeheugencontrole (galgje! :P ).