[WC] Zerex super coolant mengverhouding?

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:08

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Topicstarter
Ik heb hier nu een flesje Zerex staan. Volgens hun website is de mengverhouding 5% Zerex op 95% water. Ik heb ong 250cc water in het systeem, en heb dus met een injectiespuit ruim 10cc Zerex erbij gespoten. Het water kleurt nu heeeeel licht roze. Gebruiken jullie dezelfde mengverhouding of meer?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:01

Epsilon

Microkid schreef op 04 August 2003 @ 18:04:
Ik heb hier nu een flesje Zerex staan. Volgens hun website is de mengverhouding 5% Zerex op 95% water. Ik heb ong 250cc water in het systeem, en heb dus met een injectiespuit ruim 10cc Zerex erbij gespoten. Het water kleurt nu heeeeel licht roze. Gebruiken jullie dezelfde mengverhouding of meer?
Staan er toevallig geen grafieken op hun site ?
Waterwetter is 1 op 30 en dan kleurt het water ook licht roze.

Met zerex heb ik geen ervaring. Met waterwetter zie je duidelijk verschil, meteen na het toevoegen. De meeste belletjes in het water, gaan er bijvoorbeeld meteen uit.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Het lijkt me, dat de fabrikant het wel bij het rechte eind heeft als ze de mengverhouding melden ;). En wat andere DOCers zouden hebben met dat spul, zou er alleen maar voor zorgen, dat dit topic ontaardt in een opsom-lijst. Daarom krijgt ie een slotje.

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.