Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[IRDA] Welke onderdelen heb ik hier?

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Topicstarter
Ik heb een Nokia 7110 en beneden kan ik daarmee heel mooi communiceren met de laptop, waar infrarood op zit. Infrarood heb ik ook op mijn bordje, alleen heb ik nog geen ontvanger/verstuurder.

Deze wou ik zelf gaan maken, omdat me dat wel leuk leek en het natuurlijk niet echt de eigenschap van een tweaker is om der een kant en klaar te kopen in de winkel als je het zelf ook best kunt in elkaar knutselen.

Goed nu heb ik een oude afstandsbediening open gehaald en ik vroeg me af of ik daar wat bruikbare onderdelen af kon halen. Natuurlijk het ledje.

Nu heb ik wat topics afgezocht en daar kwam ik het een en het ander tegen, daar gebruikten ze hele andere onderdelen. Weet een van jullie misschien of iets hier nog bruikbaar van is?

Dat blauwe blokje op de foto (clickable) is dat niet de transiver?

Afbeeldingslocatie: http://www.plugit.nl/~rick/DSC00116_.jpg

Als ik zelf nog meer informatie vind dan plaats ik het wel in het topic voor mensen die er eventueel nog baat bij zouden kunnen hebben.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Vast niet, koop gewoon de onderdelen die in de schematjes staan dat kost je maximaal 4 euro ofzo.

Verwijderd

Met een led kun je alleen zenden....

Dit topic is gesloten.