【ツ】Oude / Crappy tech is in mijn ogen beter en leuker dan dan High tech.【ツ】
JA!
En hoe zwaarder de screensaver (OpenGL enzo) hoe meer je koetje verdrukt wordt
En hoe zwaarder de screensaver (OpenGL enzo) hoe meer je koetje verdrukt wordt
Ik vond ook een tijdje geleden dat een boekhoudputer een beetje weinig produceerde. Draaide die openGL Plantenbak
. Gelijk ff veranderd, anders loopt de boekhouding vast
(is eigenlijk nog waar ook
)
. Gelijk ff veranderd, anders loopt de boekhouding vast
(is eigenlijk nog waar ook One of the animals has left its cage today.
Tuurlijk vreet een screensaver van je koe! alles wat niet idle is gaat ten koste van je koe
ofwel uitzetten die screensaver! (tenzij het je vriendin zou kosten, dan maar wat minder wu
)
ofwel uitzetten die screensaver! (tenzij het je vriendin zou kosten, dan maar wat minder wu
)
Verwijderd

Logisch allemaal hoe zwaarder screensaver hoe minder idle-time...
Maar: hoe zit dat dan met die dnetc screensaver? die bij versie dnetc v2.8010-463-CTR-00071214 for Win32 (Windows 4.10). zit?
Gaat het grazen met screensaver nu sneller/langzamer dan zonder screensaver? En bij deze screensaver moet je ook nog een soort van sub screensaver uitkiezen vaag allemaal hoor.. ik zou wel eens willen weten hoe dit zit (niet dat ik er wat aan heb want die screensaver doet het bij mij toch niet ik krijg nl. een Kernel 32 foutmelding
)Ik denk (en doe dit ook) dat je het beste geen screensaver aan kan zetten en gewoon je monitor uit kan zetten (of energie besparende mode aanzetten)
Energiebesparende mode is, hoe voor wij allemaal wel niet het milieu mogen zijn, in het opzicht vna RC5 niet verstandig. Meestal is het zo dat in deze modus de CPU op bijvoorbeeld 75% van de normale snelheid draait, omdat de bussnelheid in die mode wordt verlaagd.
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Pagina: 1