Sony Memorystick waterdicht?

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:42

Dries Arnolds

*bling bling*

Topicstarter
Ik heb vanmorgen een Sony Memorystick van 8 MB meegewassen (30 graden) en ik dacht toen ik erachter kwam dat ie wel gefuckt zou zijn.

Maar... Hij doet het nog!! 8-)

In de specs van Sony staat niet dat ze waterdicht zijn. :) Maar misschien maakt dit de weg vrij naar een mp3 sportswalkman.

• Dries Arnolds

Dries Arnolds

*bling bling*

Topicstarter
Ik dacht dat dit wel een opmerkelijk berichtje was, maar kennelijk wast iedereen hier zijn memorysticks op 30 graden. ;)

• im_ik
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-12-2025

im_ik

dat ben ik dus

Wordt ie dan wel schoon op 30 graden :)

Atari Terminator AI - LegoBlockX3 = ᒢᐩᐩ.ᒡᒢᑊᒻᒻᓫᔿ.ᣳᣝᐤᣜᣳ.ᐪᓫᣗᔿᑊᣕᣔᐪᐤᣗ.T008ᖟ

Verwijderd

is denk ik gewoon mzl, ik zou hem in ieder geval niet nog een keertje in de washer gooien;)

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 14:17

The-Force

Mashup MasterKing

Stonden er nog foto's op ofzo?
Zoja, dan hoop ik dat je een goed wasmiddel gebruikt, anders heb je kans dat de kleuren zijn vervaagd.
:)

https://www.youtube.com/@MashupMasterKing

Verwijderd

tja, of mischien is ie wel gekrompen en past ie niet meer in je camera

• Dries Arnolds

Dries Arnolds

*bling bling*

Topicstarter
Er stonden foto's op. Die hebben ineens een lagere resolutie en zijn nu 8bits kleur ipv 32bits. :) :) :)

Maar even serieus, het memorystick logo was wel iets vager dan op mn 16 MB memorystick

Verwijderd

tja, de levensduur van dat dingetje is nu mischien ook wel iets korter. gaat wel vaker zo. Ik heb een draagbare radio van Philips, altijd mee naar het strand enzo, helemaal vol met zand en water, ook nooit wat mee aan de hand. zo zie je maar weer, gewoon A-merk kopen en niks van Real-plastic enzo, dan heb je ook geen probs.

• aatos
  • Laatst online: 00:44
tsja soms kan hardware ineens heel veel hebben.. er zijn veel mensen zo bang voor statische electriciteit dat ze een geaard polsbandje dragen bij het plaatsen van hardware.

en wat lees je in de thread blunders:

iemand moest een keer dimmetjes kapotmaken, voor de leverancier ofzo, zat ie daar 10 minuten met zo'n campingaansteker (die 20 10 vonkjes per seconde geeft) voordat sommigen kapot waren.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Moch.....
Probeer de volgende keer eens die memory stick in een glas 7-up te laten zwemmen... eens kijken wattie dan doet. Ik heb m'n rekenmachine van 550 gulden eens een slokje gegeven... |:( vond hij absoluut niet leuk. :(
De grootste problemen ontstaan niet door water, maar door andere zaken zoals zuren in frisdrank (zorgen voor kortsluiting en HEFTIG aanvreten van de koperbanen, pootjes van IC's en andere metalen onderdelen) of een lekkere vracht ionen in oplossing (zorgen voor kortsluiting)

• Dries Arnolds

Dries Arnolds

*bling bling*

Topicstarter
Duh.. Wat dacht je van wasmiddel? Die memorystick zat in een hele modderige broek, dus heb ik er extra veel waspeoeder bij gedaan. Die stoffen in wasmiddel zullen toch ook niet echt goed zijn voor het stickje.

Maar goed, hij heeft me tot nu toe nog steeds niet teleurgesteld. ;)

Verwijderd

Dus de foto's zijn nu allemaal 1550 x 1150 dus 50 pixelz gekrompen :) En Omo Compressie.

Verwijderd

heb je zeker robijn gebruikt
Pagina: 1