[wlan] Netgear MR314 Wireless dood

Pagina: 1
Acties:

• hiostu
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-05 13:13
Al 1 jaar lang hebben we een wireless netwerk draaien. Als accesspoint hebben we een Netgear MR314.

Sinds vanmiddag kon er ineens geen wireless netwerk gevonden worden. Wel kan ik via een kabel op de router komen dus via LAN (geen WLAN beschikbaar).

De volgende dingen heb ik gedaan:
Softwarematige reset
Hardwarematige reset
Nieuwe Firmware
Oude Firmware
Stekker eruit en wachten
Alle kabels eruit en wachten
Wizard instellen ook gedaan.

Ik heb echt geen idee meer. Heeft iemand misschien dezelfde router en heeft dit probleem ook wel eens gehad?

Kan zoiets ontstaan door plotselinge stroomuitval?

Verwijderd

Jah dit kan, hij kan een opdonder krijgen door een te hoge spanning, op het moment dat de stroom er weer op komt te staan.

• hiostu
maar kan het dan zo zijn dat ALLEEN het wireless gedeelte niet werkt. Al het andere werkt wel. Ik kan gewoon via een kabel op de webpage van de router komen. Internetten kan ook zolang ik het LAN gebruik. Het WLAN is gewoon niet in de lucht.

Verwijderd

precies een jaar, of iets minder? (garantie?)

• hiostu
ander half jaar, maar er zit 3 jaar garantie op. Ik hoop eigenlijk dat ik gewoon het aan de praat krijg. Zo niet dan gaat ie terug, probleem is dat ik niet zo lang zonder kan.

• Viking Kvinne
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:06

Viking Kvinne

🏳️‍🌈🇳🇴🏳️‍⚧️

Idd gewoon terug naar de winkel en ruilen voor een ander of ter reparatie aanbieden. Als je het gebruikt voor werk ofzo kan je vragen of ze er 1 te leen hebben voor de reparatieduur.

❤️ 🇳🇴 ᛗᚨᚱᛁᚲᚨ

• hiostu
ja zit niet veel anders op dan. Heb al contact met de leverancier opgenomen. Netgear zou ook een nummer in nederland moeten hebben, maar dat is niet goed.

Verwijderd

hiostu schreef op 05 August 2003 @ 21:01:
ja zit niet veel anders op dan. Heb al contact met de leverancier opgenomen. Netgear zou ook een nummer in nederland moeten hebben, maar dat is niet goed.
Netgear
Distributeur(s) Nederland

Adcomp
Tel: +31-3465-85008

(source: http://www.diskidee.nl/internet/testen/index.htms/1715 )
Pagina: 1