Toon posts:

Met bios gekloot nu doet pc raar :D

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey allemaal ik heb een probleem met mij pc:

kijk ik heb eerst aan me bios zitten kloten omdat me pc vaag deed als ik hem opstarten met cache aan dan gaf hij allemaal fouten en ging na een tijdje uit maar hij ging wel snel of te wel gewoon normaal en als ik de cache uit zetten dan ging alles goed maar heel sloom
maar toen ging ik met me bios kloten en toen had ik shared memory size wat normaal op 32 mb stond op disabled gezet en als ik hem nu op start krijg ik dit...

SiS 6325/301 AGP True Color Graphics and Video Accelerator
4M Bytes Video Memory ,Bios Version 1.05.00
Support VeSa Bios Extension Ver 3.0

en als ik ergens op druk gebeurd er niks..

alvast bedankt ik hoop dat jullie antwoord weten..

de mzzls :7

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Misschien is het handiger om je startpost wat beter te formuleren, want het is nu namelijk slecht leesbaar. Denk aan hoofdletters en punten en enters

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Even BIOS resetten misschien? Check de handleiding van jouw moederbord :)

Voor de rest is dit inderdaad de schoolvoorbeeld van een slecht geformuleerde startpost (definieer "kloten" eens .. ?). Ook heb ik niet de indruk dat je netjes de FAQ/sticky van dit subforum hebt doorgenomen, voordat je dit topic opende:
Technische PMG FAQ
Dit graag lezen eer je post :)
met daarin de verwijzing naar: Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen

Met de beide misstappen toon je tevens aan de [faq]registratievoorwaarden[/] niet helemaal (goed?) te hebben doorgenomen. Doe dat alsnog en dan met name het forumgedrag gedeelte. Dan heb je tenminste een idee van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten en zodoende kun je voorkomen dat je in de toekomst wederom de plank misslaat qua het gebruik van GoT ;)

Edit: tot slot wil ik jou nog even de tip geven dat de computer geen speelgoed is, zoals je schijn te denken :X Als je een BIOS instelling tegenkomt, waarvan je niet weet waar het voor is, zoek het dan op in de handleiding en/of Google!

[ Voor 22% gewijzigd door BalusC op 04-08-2003 16:29 ]

Dit topic is gesloten.