BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNND

Pagina: 1
Acties:

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-08 07:20

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Ik ben nu aan het inbranden op de volgende manier: ik heb koeitje lopen op mijn Duron 800@800 op 1,8 volt instelling=1,86 volt in reallife. hij word 44/45 graden op full load, is dit genoeg om in te branden of moet ik mijn gewone fan, op mijn coolermaster, ook ff uitschakelen? ik heb mijn extra geplaatste delta fannetje er al afgeslopt, anders wilde hij niet warmer dan 38 graten worden :)

Breek je nek voorzichtig

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-08 11:42
BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNND
... in het bordeel :? :+

Je hoeft toch niet persé in te branden?
Lukt normaal overklokken niet?
Dat zou ik toch eerst proberen.
Fannentje op je coolermaster zou ik toch niet uitzetten, straks is je hele proc. gefikt.

Prime95 was toch beter inbrandproggie? Naja }:O is ook leuk :)

I’m not like the OTTERS

Verwijderd

GEK !!! inbranden is niet ding heet laten worden , is gewoon de contacten met proc-mobo en inwendige proc schakelingen laten 'wennen' dat ze dus makkelijker hun werk doen met minder signaalverlies stop onmiddelijk die delta er weer in en die coolermaster fan laten draaien en je kunt je duron net zo goed meteen naar 1 gig zetten nu want anders heb je kans dat ie later niet zo goed meer wil (8>

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-08 07:20

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
:P :9 hij rammelt lekker op 38 graten full load, maar war haal ik prime 95, ik kan nergens vinden in een andere topic vadaar de vraag hiero.

hoelang moet hij eigenlijk op full load draaien tot hij is ingeberand?:?

Breek je nek voorzichtig