Easy GPRS => gif bestanden sturen mogelijk naar samsung v200

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58867

Topicstarter
Goeiendag, zit een beetje te klooien met me samsung v200, en wil bewegende achtergronden hebben. Nu kon ik dat wel met mijn t100, maar voorlopig lukt het niet met mijn v200. Heb foto's van mijn v200 naar mijn computer verstuurd. Deze foto's zijn op de telefoon 128 bij 128. Op de computer komen ze wat groter, iets van 252 bij 188 ofzo. Nu heb ik via Ulead GIF animator en Image Convertereen paar bmp's geconverteerd naar 1 gif bestand. Deze dacht ik dus wel ff via Easy GPRS naar mijn telefoon te sturen, maar dat lukt dus niet. Gewone plaatjes met de juiste grootte stuurt ie wel, maar gif bestanden dus niet

Weet iemand hoe ik wel goed gif bestanden op mijn phone krijg?

Thanks
Quinten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blender
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mijn Nokia 6610 heeft een schermpje van 128x128 maar als ik er grotere plaatjes naartoe stuur dan past hij ze automatisch aan het juiste formaat aan. Ik heb het alleen nog maar met JPG geprobeerd, nog niet met GIF of bijvoorbeeld PNG. Hoe hij met animated omgaat (bijv. GIF of PNG) weet ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58867

Topicstarter
Het moet volgens mij wel kunnen, maar hij past ze niet automatisch aan...

niemand?!?!!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:06
Ik ben ook wel benieuwd of het mogelijk is om een animated gif als achtergrond te gebruiken op een 6610. Heeft iemand dit misschien al geprobeerd?