Surfnet newsserver - binaries?

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views sinds 30-01-2008

• Siliakus
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-05 14:13
Sinds kort heb ik een surfsneladsl aansluiting, via welke ik nu dus ook op de newsserver van surfnet kan. (news.surfnet.nl?)

Echter kwam ik tot de spijtige ontdekking dat alt.binaries.* niet toegankelijk zijn?

kan iemand dit bevestigen of doe ik iets fout????

Verwijderd

klopt, deze zijn gefilterd..... dat probleem had ik ook al op school

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
zoek een vriendje met xs4all, fix zijn logingegevens en gooi die in je newsclient :)

• Siliakus
hmmmm das mooi klote dan

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
HunterPro schreef op 04 August 2003 @ 15:42:
zoek een vriendje met xs4all, fix zijn logingegevens en gooi die in je newsclient :)
En wacht tot xs4all de account share ontdekt waarna er tot afsluiten wordt overgegaan. Zal de eerste en de laatste niet wezen ;)

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
das nou jammer ! :D

https://discord.com/invite/tweakers

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Boeiend, er zijn natuurlijk veel betere bronnen om de inhoud van de diverse binairies te verkrijgen..... zoekt en gij zult vinden ;) Een paar vrienden hebben met erg dikke lijnen helpt ook trouwens ;)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:59
little_soundman schreef op 05 August 2003 @ 02:20:
[...]

En wacht tot xs4all de account share ontdekt waarna er tot afsluiten wordt overgegaan. Zal de eerste en de laatste niet wezen ;)
Zolang die persoon in kwestie er zelf geen gebruik van maakt is dat geen enkel probleem hoor!

Of ze hebben anders-halfe maand nodig om daar achter te komen? zit via tiscali op newszilla en bevalt me prima _/-\o_ (100gb).

Daarnaast heb ik nog een astraweb 65gig/25$ account lopen om in de groepen tekomen die newszilla niet voert. Maar voor de topic starter, kijk eens naar usernetservers.com schijnt goed snel tezijn en onbeperkt eten, download ook eens ftd.

[ Voor 8% gewijzigd door HermeS op 05-08-2003 09:19 ]

• Siliakus
Hmm bedankt voor de tip HermeS, ik ben alleen niet echt op zoek naar de binaries. Was meer een soort verwondering dat Surfnet die niet had...

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Sja, als je juist *die* groupen niet kunt vinden, maar de 'normale' wel, dan lijtk het me logisch dat ze gefilterd worden ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.