Toon posts:

Cross Compiler voor ARM T9

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een C(++) crosscompiler/assembler voor een ARM T9 core. De compiler moet draaien onder windows/msdos. Er zijn aardig wat gratis compilers te krijgen op internet, maar de meesten moeten zelf gecompileerd worden op een Linux machine. Ik wil die stap graag overslaan. Iemand die er eentje heeft of weet te vinden?

• _Squatt_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Kun je niet gewoon Cygwin installeren? Dan heb je GCC en kun je zelf een crosscompiler compileren.

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

• igmar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-04 22:06

igmar

ISO20022

Verwijderd schreef op 04 augustus 2003 @ 14:18:
Ik ben op zoek naar een C(++) crosscompiler/assembler voor een ARM T9 core. De compiler moet draaien onder windows/msdos. Er zijn aardig wat gratis compilers te krijgen op internet, maar de meesten moeten zelf gecompileerd worden op een Linux machine. Ik wil die stap graag overslaan. Iemand die er eentje heeft of weet te vinden?
Met wat voor OS als target ? DOS draait niet op een ARM, Windows idem dito. Het is erg handig om te weten wat het doel is van de crosscompile, zonder de juiste targets in binutils / GCC heb je d'r namelijk nog steeds niks aan.

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik geen OS en maak alles zelf.

• igmar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-04 22:06

igmar

ISO20022

Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 22:04:
Ik gebruik geen OS en maak alles zelf.
Dan nog spuugt binutils een formaat uit. Standaard a.out, op vrijwel alle systemen tegenwoordig ELF. Die eerste is het simpelste. Wil je wat anders zul je binutils moeten aanpassen.