Toon posts:

SYSTEM32 (Removed by PC-Cillin)

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
PC-Cillin heeft mijn system32.exe verwijderd ivm een virus, maar kan ik nu zomaar een nieuwe XP system32.exe downloaden?

system32.exe is die voor elk XP OS het zelfde (zelfde grootte etc.)?

Verwijderd

Ik hoop niet dat er in dat systeembestand bepaalde waarden zitten, die ook weer overeenkomen met sleutels uit je register. Lijkt me wel. Dus van een ander een systeembestand over nemen, mwah, heb ik geen goede ervarigen mee. :) Maar probeer het gewoon even, kijk op filemirrors ofzow.. Of vraag een vriend via msn oid. :)

Backupje terug zetten, of de windows repair disks gebruiken lijkt me wijzer. Maar die zal je wel niet hebben..

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2003 14:07 ]

• Burner NL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-05 22:55
system32.exe volgens mij heeft Windows XP het niet meer. Ik kan het thuis niet onder Windows XP Pro vinden. Waar stond die file btw?

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Lijkt me niet dat er in een EXEtje bepaalde systeemspecifieke waarden zitten, daarvoor hebben we immers het register :) Een system32.exe uit een andere xp met dezelfde taal en service pack moet geen probleem zijn.

Maare volgens mij heeft Windows XP helemaal geen system32.exe bestand :) En mocht het wel bestaan is het groot dat het op een andere plaats stond dan XP's eigen system32.exe

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
ik heb NTOSKRNL.EXE in win2k een keer brak gehad door bad sectors... nouja simpelweg de ntoskrnl.exe via DOS met netwerkonderstuening van me router die zelfde windows, licentie en service pack draaide gekopieerd naar me hdd...
(lang leven FAT ;) geen gedoe met bootdisks die hem niet aan kunnen spreken :P)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Op 9 april heb je van ons een mailtje gekregen m.b.t. jouw forumgedrag...

Lees dit nog eens goed door:
Voordat je een topic opent
Verzin een goede topictitel met een OS vermelding
Hoe formuleer je een starpost, welke info dien je te vermelden

En bekijk dan je topic nog eens... ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

System32.EXE is geen bestand dat op je HDD hoort te staan.

Zie [search=system32.exe] en [google=system32.exe] -->
bijv. [rml][ Win2k] Error cannot find system32.exe*[/rml]

Maar hier is dus zat over te vinden, nieuw topic lijkt me dan ook overbodig :)

Zie ook WOS Policy en Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette), welk je al hoort te kennen :)

edit:
AI caramba, ik ben traag :o

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 04-08-2003 14:13 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.