Toon posts:

[ASUS WIFI] Info gevraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn oog laten vallen op de Asus WL-500g 54Mbps Home Gateway.
De specs en pijs zijn geweldig. En andere Asus produkten koop ik redelijk blind. Maar na mijn debakel met Edimax WiFi (niets dan problemen) wil ik deze keer goed voorbereid zijn, m.a.w. zo veel mogelijk info inwinnen voordat ik tot aanschaf overga. Probleem is alleen, via got, google, hotbot, yahoo, etc GEEN reviews te vinden. Iemand hier met gebruikerservaring en/of andere info?

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:33

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Ik heb deze Access Point en gebruik m in combinatie met een iPaq 5450 en een Compaq Tablet PC. Werkt perfect bij mij. Ik wil er bij aantekenen dat ik m ook echt als Access Point gebruik en niet in de Gateway/Router modus. Ik had m binnen het uur aan de gang (effe pielen met de access list; deze wordt pas van kracht als je m reboot waardoor ik een hele tijd GEEN connectie kreeg) De handleiding is vrij summier maar als je je van te voren inleest in de materie moet het allemaal niet zon probleem zijn.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Verwijderd

Topicstarter
Ok dan, dit is al 1 punt voor Asus, bij 5 ga ik 'm halen :-)

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:51

LopeZ

Too much is never enough

- Verkeerd forum
- Probeer eens een zoek in onze search, deze accespoint is redelijk bekent onder de tweakers namelijk.
- Succes, mocht het nog niet lukken maak dan een nieuw topic aan in het goede forum :)

Dit topic is gesloten.