hoi ik hoorde net dat wmp9 vol met spyware zit
en dat nadat ik meer dan 12 uur ben bezig geweest om het goed te laten werken
iets meer info zou wenselijk zijn. Wat voor spyware zat er dan in. En waardoor werkte het niet goed.
Waar heb je deze WMP9 van gedownload?
Waar heb je deze WMP9 van gedownload?
Er zit geen spyware in. Spyware is software die je spam oplevert door te checken wat je doet/internet/downloadt/whatever. Het enige wat er kan gebeuren is dat Microsoft gegevens over het gebruik naar hun stuurt. Echter altijd zonder persoonlijke gegevens, want dat mag simpelweg niet. En je kunt het ook gewoon uitzetten.
Zou je eens kunnen aangeven waar je dat gehoord hebt en op welke manier dat zou moeten werken dan?
Verder vraag ik me een beetje af of je nog iets met dit topic wilt? Of was het alleen ter info?
Zou je eens kunnen aangeven waar je dat gehoord hebt en op welke manier dat zou moeten werken dan?
Verder vraag ik me een beetje af of je nog iets met dit topic wilt? Of was het alleen ter info?
offtopic:
dit is al je derde topic over WMP9
dit is al je derde topic over WMP9
Verwijderd
Onzin, in Windows Media Player 9 zit geen spyware.
Er zitten wel functies in die ervoor zorgen dat Microsoft aan veel informatie kan komen over jouw PC.
Er zitten wel functies in die ervoor zorgen dat Microsoft aan veel informatie kan komen over jouw PC.

Zet dat uit en er wordt niets verzonden, of gebruik evt. een personal firewall en blokkeer internetverkeer voor de mediaplayer.
Zie daarnaast wat hierboven staat: info info info
[ Voor 18% gewijzigd door F_J_K op 04-08-2003 15:05 . Reden: plaatje op crewserver gezet :) ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Hmm, op die tijd installeer ik 4 volledige pc's...Verwijderd schreef op 04 augustus 2003 @ 13:45:
[...]
en dat nadat ik meer dan 12 uur ben bezig geweest om het goed te laten werken![]()
![]()
![]()
Wat heb jij dan zitten doen?
Verwijderd
En allemaal topics waarin probs vermeld worden die je door een beetje zoekwerk te verrichten zelf kunt oplossen.
Hoi, ik hoorde van niet.
Dan ben je behoorlijk traagen dat nadat ik meer dan 12 uur ben bezig geweest om het goed te laten werken![]()
![]()
![]()
Maar goed...
• Verzin eens een fatsoenlijke topicstart waaruit blijkt dat je een serieuse discussie wilt gaan voeren. Nu is het enkel een mededeling, dus geen topic waard.
Succes
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()