Toon posts:

HDD Onleesbaar deel 2

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Fijn dat er gelijk een slotje op gaat, gooi anders het hele forum op slot. Het lijkt mij dat dit forum bedoeld is om medegebruikers te helpen problemen op te lossen.

Ik heb dit bericht in dit forum geplaatst omdat ik zeker weet dat dit veroorzaakt wordt door het moederbord. Ik heb namelijk met exact dezelfde configuratie probleemloos gedraaid. Na inbouw van dit moederbord zijn beide HD's ineens onleesbaar.

Om aan de wensen van MOD tegemoet te komen heb ik het volgende zelf geprobeerd:

*Diverse BIOS instellingen gewijzigd
*Site Maxtor bezocht en nix kunnen vinden
*Site MSI bezocht en nix gevonden
*Powermax gedraaid, die ziet 0 (nul) hardeschijven

Nogmaals specs:

MB: MSI KT4V (MS6712 v1.0) BIOS versie 1.8
512MB DDR PC2100 TwinMos geheugen
HD0: Maxtor 6L020J1
HD1: Maxtor 4D040H2
HD2: Maxtor 5T030H3

Verwijderd

BalusC schreef op 04 August 2003 @ 13:12:
Dynamische schijven i.c.m. Win2K en WinXP zeker? Kijk dan even in de schijfbeheer B)

Dit topic gaat dicht:
1) het hoort helemaal niet hier in PMG.
2) startpost is waardeloos; er staat niks in over wat je zélf allemaal al had geprobeerd (en dat is dus in de strijd met GoT-forumgedrag)
3) antwoord is mogelijk te vinden in de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum (Opslagmedia & I/O Controllers dus), lees daarin even "hoe krijg ik verloren gaande data terug?" eens helemaal door ;)

Edit:
4) powermax probleem is eveneens in diezelfde FAQ te vinden .. kijk onder "korte doch belangrijke mededelingen" :Y)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het lijkt mij dat dit forum bedoeld is om medegebruikers te helpen problemen op te lossen.
Alleen als ze de [faq]registratievoorwaarden[/] kennen en accepteren, ja :)

[ Voor 5% gewijzigd door BalusC op 04-08-2003 13:28 ]

Dit topic is gesloten.