Toon posts:

Grafische kaart lenen

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dit is misschien een rare vraag, maar kan ik van iemand een oude grafische kaart lenen voor een periode van 2 tot 3 weken.

Dit is omdat ik mijn grafische kaart moet opsturen voor reparatie. De enige eisen zijn dat hij 32 mb geheugen heeft en dat hij kan multitexturingen. Bedankt voor alle reacties

Ik woon in de Betuwe bij Tiel, dus daar in de buurt zou het beste uitkomen

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2003 13:10 ]

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Euhh, heb je geen vrienden of kennisen die geen 2de hebben voor je :?

Got is niet echt geschikt voor zulke vragen :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
nee, die heb ik allemaal al gevraagd, en ik snap wel dat dit niet echt geschikt is, maar aan de andere kant is dit natuurlijk wel de plek waar mensen komen die misschien een videokaart over hebben

Verwijderd

vraag waar je hem laat repareren voor vervanging, zijn ze verplicht als je nog in de garantie zit en anders gewoon zeggen dat het voor je werk nodig is.

Verwijderd

Topicstarter
er zit geen garantie meer op, dus moet ik er voor betalen om hem te laten repareren. Maar dat is altijd nog goedkoper dan een nieuwe kopen

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:30
Ik heb wel een kapotte GeForce 2 Pro liggen, als je die dan ook laat repareren mag je hem wel lenen hoor. :) Ohwja ik woon ook nog in buurt ook :P

Verwijderd

Hier ligt nog een TNT2 M64, helemaal werkend, met doos en de hele rimram. PCI en 32MB. Multitexture is wel supported enzo, want op mijn bak haal ik met CS iets van 70 fps, tegen de 500 die ik haal met een GF3. Maargoed, je kan er wel een spelletje mee spelen. Ik hoor het wel. :-)

<- omgeving achterhoek ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2003 14:13 ]

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:00

LopeZ

Too much is never enough

Leuk en aardig maar dit doen we niet op een forum :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.