[speakers] Brendle Sound System

Pagina: 1
Acties:
  • 943 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
ik kan via via een set (2 stuks) speakers kopen. Het zijn BSS (Brendle sound system) M-250 speakers aan 250 watt het stuk....

nu heb ik wat gezocht enzo en ik vind redelijk wat van die dingen in 2e hands (meestal duurde dan degene die ik kan kope), maar nergens nieuwe. Ook het merk schijnt amper gekend... en heeft niet eens een website :o

daarom hier een oproep: kent iemand dit merk, wat zijn de ervaringen ermee en vooral wat kost zo'n speaker nieuw???

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 13:27
zijn dit niet van die dingen die uit die busjes komen van vage mannen op straat? zou ik even nakijken als ik jou was... hmm even een linkje:

http://www.bss.co.uk ? -- maken geen speakers volgens mij

[ Voor 32% gewijzigd door BuG2FiX op 04-08-2003 15:11 ]

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Is het een merk : nee
Hoe zijn de ervaringen : ronduit negatief
Wat is de nieuwprijs : voor 50 € kan je dat maken

http://www.audiofriends.n...rluidsprekers/page12.html
http://www.audiofriends.n...rluidsprekers/page13.html

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Begin maar vast met die 'via via' uitlachen: http://groups.google.com/...1%40nnrp1.deja.com&rnum=7

Ik zou die dure denaroos in ieder geval in de zak houden totdat iemand zo'n speaker voor je neus uit elkaar schroeft zodat je de beweerde kwaliteit van de units met eigen ogen kan staven. Klinkt als de bekende Dynalab speakers uit het busje, inderdaad. Een poging die ik ooit heb mogen smaken eindigde in een rasse aftocht toen ik een kleine voorspelling deed over wat we voor scheidingsfilter aan zouden treffen als we die speaker eens open zouden schroeven. Even twee langslopende agenten tippen deed de rest ;)

Verwijderd

Als het hier gaat om Omni Audio (dat is volgens mij de bekenste alias) Niet doen!

Die dingen zijn zo ongelofelijk brak. Pas bij een kennis langs, hij flink patsen met z'n 4 200watt luidsprekers, dat was wel andere shit als ik had, zij hij.

Ik front eraf gehaalt, ja hoor Omni Audio!! Hij dat ding aanzetten, "geluidje he?"

:+

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

He he, ik neem aan dat je hem in de waan hebt gelaten? Ik kreeg de kennis er niet eens in bij een vriend van mij die met prachtige Dynalabs werd opgescheept.

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
was idd busjesgeval (letterlijk) :D
euhm afzetterij dus? ook voor 250€?

sja dan is mijn "via via" dus afgezet, ik zal het hem laten weten :)

bij deze zijn alle tweakers gewaarschuwd voor busjesboxen :Y)

[ Voor 72% gewijzigd door the_stickie op 04-08-2003 18:35 ]

• jasjenl
  • Laatst online: 17:26

jasjenl

Liab A Tymo

Ik snap niet dat een weldenkend mens hier in trapt: als je zoiets vanuit een 'busje' aangeboden krijg, voel je toch al meteen aan dat dat geen zuivere koffie kan zijn? Ben ik dan zo wantrouwend (ok, dat is ook zo ;)) of zijn sommige mensen wel erg naïef?

Verwijderd

Wekkel schreef op 04 August 2003 @ 18:08:
He he, ik neem aan dat je hem in de waan hebt gelaten? Ik kreeg de kennis er niet eens in bij een vriend van mij die met prachtige Dynalabs werd opgescheept.
Twas niet zo'n goede kennis dus heb hem indrdaad lekker in z'n waan gelaten. Hij vond dat k-e-i-h-ard bonken wel lekker denk ik. De buren klaagten al vertelde hij vol trots.

Ja logisch dacht ik bij mezelf k*tgeluid:+
The_Stickie schreef op 04 August 2003 @ 18:28:
euhm afzetterij dus? ook voor 250€?
ehm ja :P
Deze 1-ste vriend had de speakers aangekocht
aan 25000 Bfr.(€567,-) het paar en ze hadden hem gezegd dat ze normaal 75000 Bfr. (€1700,-) stuk zouden kosten maar dat ze niet geleverd konden worden en dat de persoon die ze verkocht, terug naar Zweden ermee zou moeten gaan.
Hmm, stoere afdinger die vriend van je :+

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2003 23:09 ]

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

ik ben (heel lang geleden) ook eens 2 van die knullen tegengekomen...

ik heb ze toen 25 gulden geboden :P (faire prijs toch?)

Wise enough to play the fool

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Voor 25 gulden zou ik mijn oren destijds eerder een afgeprijsde Gigadance cd kado hebben gedaan :Y)
Pagina: 1