Verwijderd
Hitman: Codename 47 (C) EIDOS
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄReleased : Nov. 22nd, 2000
Game Type : ACTION
Protection : DILLA2+
# of Disks : 48 * 2.88mb
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
P 200, 32 MB RAM, Direct X 7.0a, 3D Card, 300M HD
Die bedoel je?? geen id
Die bedoel je?? geen id
komt in dec in de winkels...ik heb hem een week geleden "gekocht in een internet winkel"
Heb hem net gedownload... (uiteraard een 'demo'
). Enig nadeel is dat ik al niet het eerste stukje voorbij kom
...
Misschien licht het er wel aan dat ik de blauwe bewakers neerschiet
.. (ja eerst langs een shooting range en me dan langs mannetetjes sturen
...
Dus dat moet ik zo nog even oplossen
Misschien licht het er wel aan dat ik de blauwe bewakers neerschiet
Dus dat moet ik zo nog even oplossen
In die training? Ja dat deed ik ook fout, meteen iedereen verrot knallen 
Je moet de eerst doodschieten, zijn kleren gappen, wapen opbergen, dan maakt nr 2 de deur voor je los .... sloop dan nr 2
Je moet de eerst doodschieten, zijn kleren gappen, wapen opbergen, dan maakt nr 2 de deur voor je los .... sloop dan nr 2
He bah.. nog nadenken ookOp woensdag 29 november 2000 18:42 schreef TAG_Speedy het volgende:
In die training? Ja dat deed ik ook fout, meteen iedereen verrot knallen
Verwijderd
Rips zuigen zwaar helft doet het altijd nietOp woensdag 29 november 2000 15:46 schreef ZiXon het volgende:
Hitman: Codename 47 (C) EIDOS
Die bedoel je?? geen id
iSO's rulen
Best een grappig spel
... Eerste level net uitgespeeld
... Wel vrij lastig.. nou ja, je moet opletten wat je doet
..
Oh die sniper roelt wel ERRUG
...
Oh die sniper roelt wel ERRUG
iemand dat 3e (geloof ik) level gehaald met dat restaurant? Ik heb de outfit van die chauffeur, verder kom ik niet..
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
Verwijderd
Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over rips. Doen het tot nu toe echt allemaal. Sommige zipfiles moeten soms (zelden) opnieuw gedownload worden omdat tijdens de install een bepaalde file niet wordt gevonden. Dit "probleem" is zo opgelost.
Uiteraard gooi ik het spel na een dag eraf en koop ik de officiele, mits ik het een goede game vind
Uiteraard gooi ik het spel na een dag eraf en koop ik de officiele, mits ik het een goede game vind
Verwijderd
Wacht maar tot je in het ONMOGELIJKE level komt waarbij je zowat de COMPLETE jakuza achter je ass aan krijgt en een COMPLEET gebouw met tunnels en al die shit moet doorzoeken naar een DAMN kluis!! zit daar al verdomme een week op geloof ik!! *triggerhappy* i guessOp woensdag 29 november 2000 22:19 schreef IceStorm het volgende:
Best een grappig spel... Eerste level net uitgespeeld
... Wel vrij lastig.. nou ja, je moet opletten wat je doet
..
Oh die sniper roelt wel ERRUG...
Outfit van de chauffeur? Je bedoelt het level waar je een carbomb in de auto moet plaatsen? Als je dat pakje aan hebt loop je naar de driver-side van de auto toe, bewapen jezelf met de carbomb, dan rechterklik op de autodeur. Kies "Place carbomb" of zoiets dergelijks.Op woensdag 29 november 2000 22:59 schreef mrdata het volgende:
iemand dat 3e (geloof ik) level gehaald met dat restaurant? Ik heb de outfit van die chauffeur, verder kom ik niet..
Dan, als die mannetjes ingestapt zijn, druk je de detonator in
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
aansluitende tip bij hierboven
loop vast naar het eind van de straat, zie je nr 3 naar buiten komen loop dan dat steegje met die sniper rifle in (die is handig voor die Blue Lotus gastjes die je ook nog moet pakken), dan heb je niet zo snel gezeik met die Red Dragon lui als je de bom laat ploffen
loop vast naar het eind van de straat, zie je nr 3 naar buiten komen loop dan dat steegje met die sniper rifle in (die is handig voor die Blue Lotus gastjes die je ook nog moet pakken), dan heb je niet zo snel gezeik met die Red Dragon lui als je de bom laat ploffen
Nee, dat hoeft niet. Je laat gewoon de auto met de bom erin wegrijden, en wacht tot ie bij de andere mannetjes is aangekomen, dan druk je de detonator in en heb je ze allemaal in een keer
Ik dacht laat ik alvast de demo spelen, gvd.
De demo staat op de dvd die je bij PCZONE DVD krijgt, aan het einde van de instalatie geeft hij een fout melding met betrekking tot een .txt filetje (ik weet nou niet meer of het ging om copieëren of openen.)
Wie heeft het zelfde probleem of weet er een oplossing voor.
De demo staat op de dvd die je bij PCZONE DVD krijgt, aan het einde van de instalatie geeft hij een fout melding met betrekking tot een .txt filetje (ik weet nou niet meer of het ging om copieëren of openen.)
Wie heeft het zelfde probleem of weet er een oplossing voor.
Hmm slimOp donderdag 30 november 2000 09:45 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Nee, dat hoeft niet. Je laat gewoon de auto met de bom erin wegrijden, en wacht tot ie bij de andere mannetjes is aangekomen, dan druk je de detonator in en heb je ze allemaal in een keer
Die ontploffing is best kewl btw
ik hem ook al effe gedaan met cheats aan, kun je leuk raggen
:
edit de hitman.ini en voeg toe:
enableconsole 1
open dan met ~ het console en type in:
god 1 - godmode
infammo - unlimited ammo
giveall -all items available on the map
invisible 1 - invisible
maar zonder blijft natuurlijk het mooiste...
edit de hitman.ini en voeg toe:
enableconsole 1
open dan met ~ het console en type in:
god 1 - godmode
infammo - unlimited ammo
giveall -all items available on the map
invisible 1 - invisible
maar zonder blijft natuurlijk het mooiste...
Ik probeer eerst wel zonder hoewel ik nu in level 3 al moeite heb
... (lees: geen idee over de oplossing
).
Verwijderd
Bij mij pakt ie de carbomb niet heb ook maar iedereen met de hang geslacht!! (ps bij bomb plaatsen had ik kleren aan van bestuurder) maar ja pakte em niet!! nou ja dan maar RAMBO style!! (heb t nog gehaald ook
)
later
later
Pagina: 1