Toon posts:

[w2000] Install Adminpak.msi na SP4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer Adminpak.msi te installeren op een server waarop service pack 4 is geinstalleerd. Tijdens de installatie van adminpak word er gevraagd om de service pack 4 cd in de cdrom drive te doen.
Probleem is, Ik heb geen service pack 4 cd, ik heb deze gedownload. Er is ook geen mogelijkheid om de install locatie aan te geven tijden de installatie van adminpak.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

• OruBLMsFrl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:53

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

Ja, servicepack uitpakken naar een dir en dan daarheen wijzen bij de install

Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3

Verwijderd

Topicstarter
Mkay, maar hoe wijs ik daar naar toe? Bij het "insert servicepack cd" schermpje heb ik alleen de opties: Ok, More info, Cancel.
Geen browse optie aanwezig, anders was het zo opgelost.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:42

momania

iPhone 30! Bam!

kan je die sp4 niet gewoon uitpakken en zo direct op cd branden?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
Mmm, is nog niet zo'n slecht idee... kan het in iedergeval proberen. Maar zou er niet een andere manier zijn... bijvoorbeeld aanpassen van reg entries ofzo....

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

hij zou eigenlijk helemaal niet om de SP4 cd mogen vragen omdat alle bestanden vervangen worden of in de cache dir geplaatst worden. Dus zou het gewoon uit de cache gehaald moeten worden. Erg vreemd dit.

Ik ga hier eens rondvragen of we hier er ook last van hebben.

Wat ik mij nu terloops afvraag wat moet je in godsnaam met ADMIN pack op een server te installeren? volgens mij als je een domain controller hebt zit alles er al op en aan..

[ Voor 26% gewijzigd door mutsje op 04-08-2003 14:42 ]

Verwijderd

volgens mij stond er iets over in de releasenotes... of waren dat de supportools?

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:57

mrsar

waar een sar is,is een wodka

als dat bij mij is verwijs ik altijd naar [drive]:\winnt\$servicepackfiles$ oid ,dit is dus uit me hoofd,als je zoekt zie je em wel,en dat werkt bij mij altijd :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Verwijderd

Topicstarter
Mutsje> True, op een DC staat het standaard geinstalleerd. Maar om een of andere reden is het ooit ge-deinstalleerd. En nu probeer ik het weer terug te zetten.... vooralsnog zonder succes.
Ik draai nu de adminpak install vanaf een share(of cd) met W2k server waarin sp 4 geintegreerd is... nog steeds vraagt ie om de w2k server cd of de sp 4 cd...

word er een beetje moe van..

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is opgelost. De oplossing was: The magic restart trick! ;)

Na een restart kon adminpak zonder problemen geinstalleerd worden...
Pagina: 1