Toon posts:

Oplader Nokia6610 maakt zoemgeluiden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu ongeveer een maandje me nokia 6610 en ben dik tevreden. alleen maakt nu opeens van de 1ne op de andere dag de oplader van deze telefoon een soort geluid of je onder een hoogspanningsmast staat :?
zijn er meer mensen die hier last van hebben??
de lader functioneert verder wel gewoon naar behoren, maar ben er toch niet helemaal gerust over...

• Disciplus-Simplex
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-01-2023

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

Open maken en koperwikkelingen/lamellen inspuiten met silliconenkit. Als dit niet tot een oplossing leidt dan heb je in ieder geval nog silliconenkit over om van je case een Opel Manta (cfl, gekleurde fan, 1000 fan's, doorkijkraam, dakraam) mod te maken.

Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-01 11:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Disciplus-Simplex schreef op 04 August 2003 @ 11:42:
Open maken en koperwikkelingen/lamellen inspuiten met silliconenkit. Als dit niet tot een oplossing leidt dan heb je in ieder geval nog silliconenkit over om van je case een Opel Manta (cfl, gekleurde fan, 1000 fan's, doorkijkraam, dakraam) mod te maken.
Heeft denk ik niet veel te maken met een nokia 6610 8)7

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

• Disciplus-Simplex
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-01-2023

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

reuzekind schreef op 04 augustus 2003 @ 11:57:
[...]

Heeft denk ik niet veel te maken met een nokia 6610 8)7
Alleen als je de vergeet de eerste regel te lezen. De rest is een toegift. Damn ik ben in een goede bui vandaag.

Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......

• Reintjuhh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:37
Volgens mij zijn de meeste laders van nokia universeel. Zelf heb ik al meerdere nokia's gehad en niet een heeft er een zoemgeluidje gemaakt. Even mee teruggaan naar de winkel lijkt me toch wel het beste.

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-02 20:26
Verwijderd schreef op 04 August 2003 @ 11:34:
zijn er meer mensen die hier last van hebben??
de lader functioneert verder wel gewoon naar behoren, maar ben er toch niet helemaal gerust over...
Ja, hier hetzelfde probleem.
Maar werkt verder prima dus heb er eigenlijk geen probleem mee.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:46
Disciplus-Simplex schreef op 04 August 2003 @ 11:42:
Open maken en koperwikkelingen/lamellen inspuiten met silliconenkit.
Waarschijnlijk is dit een geschakelde voeding, en zit er geen grote transformator in. De lader van mijn Nokia 6100 maakt ook een zacht zoem geluid, en de lader van m'n broertjes Siemens C55 doet dit soms ook, denk niet dat het echt iets is om ongerust van te worden, mits het niet te gek wordt.

Verwijderd

Topicstarter
Reintjuhh schreef op 04 August 2003 @ 12:33:
Even mee teruggaan naar de winkel lijkt me toch wel het beste.
Dit is (denkik?) geen optie voor mij, ik heb em via Orange thuis gestuurd gekregen bij verlenging van me abbo...
Heb nog niet geinformeerd, maar ik neem aan dat als ik garantie wil claimen, het toestel incl lader naar Orange opgestuurd moet worden, en god knows hoelang ik em dan kwijt ben :'(

iemand hier toevallig ervaring mee ? of kan ik er ook mee naar een Nokia Store ofzo?

Ga strax eerst even de sileconen-kit-tip proberen...

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2003 15:51 . Reden: typfout verbeterd ]

Pagina: 1