Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
lijkt mij het meest logische...
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Verwijderd
Inclusief de korting zit je op een redelijk normale prijs voor 2.4x dvd+r's (Ervanuitgaande dat het 2.4x betreft wat ik betwijfel)
Canon Digital Ixus V3
Het zijn 1-4X dvd+r 's en als ik de prijswatch zo bekijk dan is dit wel extreem goedkoop in deze kleine hoeveelheden.Verwijderd schreef op 04 August 2003 @ 12:48:
Kortom: Met al die korting nog veel te duur.
Inclusief de korting zit je op een redelijk normale prijs voor 2.4x dvd+r's (Ervanuitgaande dat het 2.4x betreft wat ik betwijfel)
[ Voor 13% gewijzigd door Luppie op 04-08-2003 12:54 ]
Verwijderd
Voor DVD-R's is het een normale prijs maar 4x DVD+R's zijn nog altijd lastig aan te komen en stukken duurder dan -R's
bit 2.0: i7-8700K - Z370 Apex - 32GB 3200c14 - Strix GTX1080 - Prime 850W - LSI 9207-8i - 22TB HDD - 5.5TB SSD
http://www.dynabite.nl
http://www.dynabite.nl/sh...asp?m=u&Soort=DIS&Spec=DD
[ Voor 5% gewijzigd door tHe_BiNk op 04-08-2003 16:34 ]
APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.
You can't have everything. Where would you put it?
Prima hoor icm de firmware van Herrietim1981 schreef op 04 August 2003 @ 16:39:
alleen jammer dat die (makrolon) Nashua's niet goed werken i.c.m Nec branders
GamiQ, de game notes app met game maps!
Volgens mij heb ik wat gemist, maar wat?
Al eerder genoemd, maar nu alle info :bitshape schreef op 04 August 2003 @ 13:49:
Welke 'ID-code' hebben deze TDK DVD+R's , oftewel uit welke fabriek komen deze?
Media Information
Region information ____________N/A not a DVD-VIDEO
Media code/Manufacturer ID_____RICOHJPNR01
Formatted Size _______________Blank
Total Size ___________________4.38GB(4.70GB)
Book Type___________________DVD+R
Media Type __________________DVD+R
Media Id Code Speed _________4.0x 5540KBps
Available Write Descriptor ______CLV 2.4x 3324KBps
Available Write Descriptor ______CLV 2.0x 2770KBps
Data area starting sector ______30000h
Linear Density _______________0.267um/bit
Track Density________________0.74um/track
Number of Layers_____________1
Voor 4x DVD+R media is het dus een nette prijs!Cobra_Lup schreef op 04 August 2003 @ 20:08:
[...]
Al eerder genoemd, maar nu alle info :
Media Information
Region information ____________N/A not a DVD-VIDEO
Media code/Manufacturer ID_____RICOHJPNR01
Formatted Size _______________Blank
Total Size ___________________4.38GB(4.70GB)
Book Type___________________DVD+R
Media Type __________________DVD+R
Media Id Code Speed _________4.0x 5540KBps
Available Write Descriptor ______CLV 2.4x 3324KBps
Available Write Descriptor ______CLV 2.0x 2770KBps
Data area starting sector ______30000h
Linear Density _______________0.267um/bit
Track Density________________0.74um/track
Number of Layers_____________1
webOS all the way!
RicohJPN
[ Voor 7% gewijzigd door Termi op 04-08-2003 22:50 ]
GamiQ, de game notes app met game maps!
niet met nero idd...robvanpraat schreef op 04 augustus 2003 @ 23:52:
met welk proggie achterhalen jullie die info?
DVDinforobvanpraat schreef op 04 augustus 2003 @ 23:52:
met welk proggie achterhalen jullie die info?
20*350ZO45°
In mijn 1100 doen ze het prima op 2,4X.tim1981 schreef op 04 August 2003 @ 16:39:
alleen jammer dat die (makrolon) Nashua's niet goed werken i.c.m Nec branders
APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.
Met Nero CD Speed lukt het anders prima volgens mij.
Liggen ze niet in de kelder? Als je de roltrap afgaat en dan beetje achteraan links van de balie. Daar liggen meestal de acties.Verwijderd schreef op 05 August 2003 @ 17:58:
Bij v & d in Haarlem heb ik deze tdk`s niet gezien. Wel 3+1 gratis.
Verwijderd
Geen dvd`s wel cd`sXavier schreef op 05 August 2003 @ 18:44:
[...]
Liggen ze niet in de kelder? Als je de roltrap afgaat en dan beetje achteraan links van de balie. Daar liggen meestal de acties.
De TDK's zijn 4x ga ik vanuit. Anders volgt er echt nog gedonder, want ik ga morgenavond naar Koopavond in H'sum in de hoop dat ze er nog zijn.
Wat bedoel je ? Het is 4 speed media, dus lijkt me logisch dat deze ook als zodanig wordt verkocht ...henkleerssen schreef op 06 August 2003 @ 08:05:
toch raar dan dat deze wordt verkocht als 4x dvd..
-
Ik denk dat je geluk hebt gehad, ik heb ze in Eindhoven gezien maar ik kreeg er geen 20% extra korting op, verkopers zeiden dat die 20% korting niet op deze dvd+r's gold (heb het aan meerdere verkopers gevraagd). Alleen had ik natuurlijk moeten zeggen dat jullie ze wel met 20% korting mee hadden gekregen, had ik ze misschien ook voor 9,59 mee gekregen.Cobra_Lup schreef op 04 August 2003 @ 11:16:
Bij de V&D kan je nu heel goedkoop DVD+r kopen (Merk TDK)
Ze zijn afgeprijst per 5 stuks naar € 11,99 maar nu krijg je ook nog eens 20% korting op reeds afgeprijsde artikelen.
Dus 5 DVD+r 's voor € 9,59 is dus € 1,92 per stuk.
Deze DVD's zitten in een jewelcase.
Maar ik heb er ff 5 gekocht om te proberen. Mochten ze bevallen ga ik er meer halen en dan wel proberen de 20% korting te krijgen.
edit: hey, bij mij zijn het ook maar 2,4 speed recordables, da's raar ?!?! (probeer ze te branden op m'n NEC ND-1100A)
[ Voor 16% gewijzigd door Toewan op 06-08-2003 18:04 ]
Verwijderd
koop maar een pakje, ik bedoel: cdtjes van de lidl van 5 euri per 10 zijn ook supergoed
omdat de meeste dus nu gewoon alleen maar 2,4x kunnen branden... vooral dus met de nec branders... of ligt het dan daar aan?Juicy schreef op 06 augustus 2003 @ 12:37:
[...]
Wat bedoel je ? Het is 4 speed media, dus lijkt me logisch dat deze ook als zodanig wordt verkocht ...
Heb je dan wel diegene met een orange plaatje met 1x-4x erop? Ik heb een stel gekocht met groene voorkant (DVD case) en die zijn gewoon 2,4.Toewan schreef op 06 August 2003 @ 18:01:
[...]
Ik denk dat je geluk hebt gehad, ik heb ze in Eindhoven gezien maar ik kreeg er geen 20% extra korting op, verkopers zeiden dat die 20% korting niet op deze dvd+r's gold (heb het aan meerdere verkopers gevraagd). Alleen had ik natuurlijk moeten zeggen dat jullie ze wel met 20% korting mee hadden gekregen, had ik ze misschien ook voor 9,59 mee gekregen.
Maar ik heb er ff 5 gekocht om te proberen. Mochten ze bevallen ga ik er meer halen en dan wel proberen de 20% korting te krijgen.
edit: hey, bij mij zijn het ook maar 2,4 speed recordables, da's raar ?!?! (probeer ze te branden op m'n NEC ND-1100A)
Anders zou het kunnen dat die NEC deze DVD's alleen als 2,4 herkent omdat ze misschien nieuwer zijn dan diegene die op de compatibilitylijst staan? Het is maar een theorie. Deze moeten wel nieuw zijn met nieuwe onkrasbare laag van TDK...misschien ook een nieuw ID voor de media welke niet helemaal goed wordt verwerkt door die NEC? My 2 cents...
reserveringshouder Tesla Model 3
Verwijderd
!!! Deze NIET kopen !!!tHe_BiNk schreef op 04 August 2003 @ 16:33:
By dynabite 10 * dvd+r (2,4X, Nashua) voor 17,95 euro
http://www.dynabite.nl
http://www.dynabite.nl/sh...asp?m=u&Soort=DIS&Spec=DD
Ik heb hiervan laatst 2 pakken gehaalt, 75% van de dvd´s konden niet goed gebrand worden!
Ik heb verder nooit problemen met branden van dvd´s, het ligt dus niet aan mij.
Naaidingen
//edit: Ik heb trouwens geen Nec, maar een HP 200i
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2003 15:02 ]
Dus ik denk dat de TS gewoon geluk heeft gehad.Nee de korting van 20% geld niet voor opslagmedia
Op het voorste pakje was het in de winkel stond 1-4 speed, maar ze hebben me niet het voorste pakje meegegeven. Ze hebben inderdaad wel een wat groenige voorkant en er staat in het groen DVD+R op.Cheese_man schreef op 07 August 2003 @ 09:00:
[...]
Heb je dan wel diegene met een orange plaatje met 1x-4x erop? Ik heb een stel gekocht met groene voorkant (DVD case) en die zijn gewoon 2,4.
Anders zou het kunnen dat die NEC deze DVD's alleen als 2,4 herkent omdat ze misschien nieuwer zijn dan diegene die op de compatibilitylijst staan? Het is maar een theorie. Deze moeten wel nieuw zijn met nieuwe onkrasbare laag van TDK...misschien ook een nieuw ID voor de media welke niet helemaal goed wordt verwerkt door die NEC? My 2 cents...
En dit is wat DVD-info voor info geeft (heb blijkbaar mijn DVD ook overgeburned.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Media Information Disc is Region 1,2,3,4,5,6,7,8 Media code/Mfr ID RICOHJPNR00 Formatted Size 4.38GB(4.70GB) Total Size 4.41GB(4.74GB) Book Type DVD-ROM Media type DVD+R Media Id Code Speed 2.4x 3324KBs Linear Density 0.267um/bit No of Layers 1 |
Idd, dit zeiden ze in Zwolle ook. CD afdeling + electric city doet niet meeAspje schreef op 07 August 2003 @ 16:42:
Vandaag ff naar de V&D in Gouda geweest,
[...]
Dus ik denk dat de TS gewoon geluk heeft gehad.
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
TDK DVD+R Schijfjes
-Voor digitale audio- en video-opnames
-120 minuten speelduur
-grote data opslagcapaciteit
-4,7 Gb data
-1 keer opneembaar
10 stuks voor 22.95
bij de It's
20*350ZO45°
Verwijderd
V&D Utrecht 11-8-2003: actie al voorbij, was tot zaterdag