Toon posts:

Creative Geforce _vaag_ probleem, HELP!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een paar maanden een Creative Geforce 256 (CT6941) In m'n PC zitten, maar sinds een week of 2/3 krijg ik hele vage problemen, n.l.

Als ik onder NT4 (sp6a) zit spring na een willekeurige periode het beeld van 1152x768
naar uhm zeg maar iets van 50x50 :'(
m'n "my computer" icoontjuh is helemaal streched out over m'n scherm en kan dus geen reet meer doen.
grappige is dat m'n peezee gewoon doorwerkt (kan um via keybord shortcuts gewoon netjes shutdownen enzow)

Heb al de laatste creative en nvidia drivers geprobeerd, NT opnieuw geinstalled, maar maakt geen ene reet uit :(

hellup!

Verwijderd

Alleen Win NT installeren is niet genoeg denk ik, zet ook service pack 6 er maar eens op...

8-)

Verwijderd

Topicstarter
Brilletjuh kopuh >

"Als ik onder NT4 (sp6a)"

of ben je slecht in afkortingen? :)

Verwijderd

Lexxie

Er stond dat je NT4 sp6 HAD voordat je de zaak opnieuw installeerde. Je zult verbaasd zijn over hoeveel mensen dan na een re-install een service pack vergeten. Het was dus een long-shot, maar niet zo zeer slecht gelezen (eerder slecht geschreven, of mag ik dat niet zeggen :+).

Verwijderd

Topicstarter
Opnieuw geinstalleerd MET sp6a, zo goed :)

Probleem blijft zich voordoen, de ene dag nergens last van, de andere dag na 5 minuten uptime :(

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 21:41
Eventjes off topic:

is dit een sdram versie, m'n vader had namelijk ze pc terug gekregen van een reperatie en daar zit nu ook CT6941 in. het zou een DDR versie moeten zijn, maar ik dacht dat dat de CT971 of zo iets is.

Verwijderd

da's inderdaad een SDRAM versie...
Heb ik nl. ook :)

Dus als ze een DDR versie beloofd hadden zou ik er snel mee terug gaan!
Pagina: 1