Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat. request] Zoekmachine zoeken op topictitel

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
Ik meen me te herinneren dat ik "ooit" op topictitel kon zoeken. Met de huidige generatie tweakers die steeds betere topictitels kiezen :X lijkt me dit geen overbodige luxe om een topic snel te vinden tussen al die duizenden topics.

Ik kon zo snel niet zien of iemand dit al eerder had gemeld, dus ik meld het maar even.

Ik zou het vooral makkelijk vinden voor de topics waar hele series van bestaan als...

Hoe heet dit nummer deel 17
[rml][ 3d] post je 3d stuff maar weer - part 13[/rml]

...etc

[ Voor 30% gewijzigd door RobIII op 04-08-2003 11:13 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Sorteer op : topic titel

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
Ja, maar ik kan niet ZOEKEN op de topictitel (toch :?), en dat is wel zo handig. Bekijk dit resultaat maar eens en zie wat ik bedoel. Ik wil dus alleen topics met "Hoe heet dit nummer".

Overigens heeft de search regelmatig als ik zoek b.v. 2 pagina's hits gevonden, en als ik dan op pagina 2 klik krijg ik opeens 4 pagina's :?

En nou ik toch aan 't zaniken ben: Waarom kan ik niet zoeken op "gequote" teksten als "Hoe heet dit nummer"...?

[ Voor 81% gewijzigd door RobIII op 04-08-2003 11:24 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
...Oops...Quote knop i.p.v. Edit... Excuses daarvoor.

[ Voor 164% gewijzigd door RobIII op 04-08-2003 11:21 ]

Over mij

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
aha :) Het komt dus wel :+

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.