Voltage Logitech Wingman Formula Force GP?

Pagina: 1
Acties:
  • 299 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 20:47
Ik heb ergens een Logitech Wingman Formula Force GP gevonden, maar zonder voeding. Ik heb wel een paar voedingen liggen, maar de onderkant vermeldt slechts: 5V @ 100 mA / 24V @ 700 mA. Welk voltage levert de standaard meegeleverde voeding? Ik kan namelijk wel gaan kloten, maar ik ken mezelf: ik zet er dan teveel spanning op omdat de force feedback dan zo lekker loopt en frituur de boel :)

Peace is not simply the absence of war.

Verwijderd

De 5V zal voor de logica zijn, terwijl de 24V voor de forcefeedback(motoren) gebruikt zal worden. Om hem te laten werken heb je ansich alleen de +5V nodig. Verkeerd gelezen, de adapters die je hebt zijn 5/24 en niet de Logitech.

Voor een adapter geldt altijd: meer mA mag, minder niet. - voltage moet gelijk zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2003 12:22 ]

• KroeT
Het stuurtje is 5/24, ik heb geen adapter. Nou ja, ik heb zat adapters, ik wil alleen weten welke ik moet gebruiken :)

Heb net een 6V aangesloten, maar dan werkt de kalibratie niet. Zonder stroom werkt de kalibratie wel. Dus ik ga er vanuit dat ik er meer V op moet zetten (?)

• KroeT
Hmz, heb m net op 24V aangesloten, en dat lijkt goed te werken. Alleen is sturen in Colin McRae ehm, het lijkt wel digitaal. Ik verwachtte dat een beetje naar links bewegen met je stuur ook een beetje naar links met je wielen zou betekenen, maar het is nog gelijk aan het toetsenbord. Of naar links (volledig), of volledig naar rechts, of rechtdoor. Geen middenweg. Zo heb ik er ook weinig aan :)