Toon posts:

Outlook 2002 (XP) headers printen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem. Als ik een email wil printen, wordt alles goed afgedrukt (zoals een geprinte email eruit ziet), behalve in "concepten".
Als ik een email reply, en ik print hem uit voor ik hem verzend; dan is de eerste regel meteen de eerste regel van de email en dus niet de normale header met alle gegevens. (Geadresseerde en het onderwerp e.d.!)
Dit lukte in Outlook 2000 wel; in Outlook XP niet meer. Zodra ik de mail verzonden heb, kan ik wel printen met die gegevens. Vanuit "concepten" niet...hoe kan ik dit instellen?
(Vraag me niet waarom ik dit wil; het is niet voor mij maar een klant die het zo gewend was onder Outlook 2000).

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2003 10:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Schopje! Niemand die een idee heeft? (Uberhaupt iemand die weet waar ik het over heb? :))

Verwijderd

Topicstarter
Schopje 2...en de laatste poging dan maar...
Tik voor mijn part in: "WAAR HEB JE HET OVER" ofzo...als ik maar kan zien dat IEMAND dit gelezen heeft! :D

Dank u :)

Verwijderd

WAAR HEB JE HET OVER ofzo... :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2003 09:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hehe, eindelijk reaktie. Wie biedt? :P
Ik kan het ook niet echt als probleem omschrijven, en ik vind het heel logisch dat Outlook het zo doet. Alleen...Outlook 2000 scheen dit niet te doen.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

offtopic:
Hey Sir Soes, ik heb je topic even aan de praat gebracht....Thank me or pay me :P

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2023 21:51 ]

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Qua attachment line printen, als je hier ff doorheen bladert zie je tientallen discussies over dit onderwerp...

[ Voor 24% gewijzigd door roelio op 17-09-2003 10:10 ]

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2023 21:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
Is het zo simpel? Dan dank ik U hartelijk!! Ik ga het ASAP proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 september 2003 @ 10:04:
offtopic:
Hey Sir Soes, ik heb je topic even aan de praat gebracht....Thank me or pay me :P
I thank you want payen gaat lastig worden :)
Pagina: 1