Ik gok dat ik het weet en als dat zo is mag ie dichtOp woensdag 29 november 2000 15:07 schreef CommDante het volgende:
Wat heeft dit met spielerij te maken?
Verwijderd
Hehe, dan denken we hetzelfde....:POp woensdag 29 november 2000 15:09 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Ik gok dat ik het weet en als dat zo is mag ie dicht
Ga er maar van uit dat jullie het goed hebben.
Sinds wanneer zijn ze hier zo zielig geworden??? Ik denk dat zielig zelfs een verkeerd woord is. Ik denk dan meer richting hypocriet.
Bedankt voor die ene serieuze reactie.
Sinds wanneer zijn ze hier zo zielig geworden??? Ik denk dat zielig zelfs een verkeerd woord is. Ik denk dan meer richting hypocriet.
Verwijderd
Wij zijn niet hypocriet, jij bent te lui dat je zelf zoekt.... of te stom.....dat zal het zijn.Op woensdag 29 november 2000 15:30 schreef Mescalino het volgende:
Ga er maar van uit dat jullie het goed hebben.
Verwijderd
Het zal wel te stom zijn!Op woensdag 29 november 2000 15:32 schreef The Fantazm het volgende:
[..]
Wij zijn niet hypocriet, jij bent te lui dat je zelf zoekt.... of te stom.....dat zal het zijn.
Verwijderd
Waarschijnlijk welOp woensdag 29 november 2000 15:40 schreef TheKing het volgende:
[..]
Het zal wel te stom zijn!
Verwijderd
Waarom moet 1000 keer het wiel opnieuw uitgevonden worden??
Dat dit niet de juistet plaats is om "bepaalde" wielen uit te vinden is, is duidelijk... maar een stoot in de goede richting kan nooit kwaad. (toch)
Dat dit niet de juistet plaats is om "bepaalde" wielen uit te vinden is, is duidelijk... maar een stoot in de goede richting kan nooit kwaad. (toch)
Ach hypocriet.... het hoort hier gewoon NIET thuis. Punt uit.
EN ja ik heb ook zat warez en andere illegale zooi hier liggen maar die heb ik NIET via GoT
EN ja ik heb ook zat warez en andere illegale zooi hier liggen maar die heb ik NIET via GoT
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()