Toon posts:

RAID vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 14 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Even voort borduren op dit topic: Problemen met backuppen

We hebben dus problemen met onze RAID. Hij heeft eigenlijk nooit lekker gewerkt. Het ding vreet namelijk schijven (iedere maand valt er wel eentje uit) en is vergeven van de bad blocks.
Heeft iemand al eens te maken gehad met een probleem RAID? waar lag het aan?

Verwijderd

Waar gaat dit over :? Leg het eens wat beter uit, en geef vooral informatie over je setup.

En die titel slaat ook nergens op :?

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:39

rally

Deyterra Consultancy

Hoewel je idd een beter titel mag verzinnen en zeker meer informatie kunt geven heb ik wellicht een idee.
Ik heb een tijdje geleden bij een klant hetzelfde gehad. Een Dell PERC controller waar ieder 3-4 weken een harde schijf als defect werd gemeld. Bij de 4e schijf defect heb ik gevraagd of het wellicht aan de controller kon liggen. Wet bleek: De controller had een defect, waardoor hij steeds harde schijven als "not responding" markeerde en offline plaatste.
Wellicht een optie?

http://www.deyterra.com

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Elk topic zou een op zichzelf staand probleem moeten behandelen en het is dus niet de bedoeling om even te voortborduren op een ander topic. Blijf dus bij je eigen topic. Mocht het topic zover zijn uitgezakt dat het niet meer in de topiclist zichtbaar is, dan mag je hem wel met een korte reply -een schopactie- zichtbaar maken, zolang je het maar subtieltjes doet en dus zeker niet "HEE HELP NS FF?!?" erin posten :+ Of als je van mening bent dat het topic een rommeltje is geworden of als je een ander probleem wil behandelen, dan mag je wel een nieuw topic starten. Maar dan nog moeten de titel en de startpost wel zo compleet, duidelijk en informatief zijn :)

Zie ook de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte ;)

Dit topic is gesloten.