[CS]gekickt door secure server

Pagina: 1
Acties:

• Super Cow
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-02 14:34
Als eerste IK CHEAT NIET.

Gisteravond werd ik opeens gekick(geen adminkick) uit het spel(demon NL)...ik was al een paar uren aan het spelen op de zelfde server.
Ik had geen foutmelding. Dus ik rejoin de game, krijg ik te horen: "omg cheater rot op" enz enz(iedereen dus)
Dus Ik :? :?
2-3 tellen later werd ik weer gekick zonder foutmelding,
ik rejoin weer en krijg nog meer "Rot op cheater" om mijn oren :X.
Dus ik vroeg aan hun hoe komen jullie daarbij, "Sercure server detect cheat on Super_ Cow O_o" zoiets kreeg ik te horen ... en paf ik was weer gekick.

Dus ik flip helemaal voor mijn pc, want ik gebruik geen cheats, en al zou ik cheats hebben(onbewust) dan zou de server me toch niet na 3 uur ofzo kicken, maar direct.

Dus ik die avond verder op Gamepoint spelen, niks aan de hand.

Vandaag join ik gamepoint, alles perfect, uurtje verder ga ik naar Demon server, pats wordt direct gekick en krijg een foutmelding: "memory corruption". The client will NOT be banned from secure servers by VAC. They will only be dropped from the server they were playing on.

Dus ik met MemTest-86 geheugen testen voor 3.5 uur, 0 fouten, ligt dus ook niet aan het geheugen.

Wie kent dit probleem, en wie heeft misschien een oplossing?

1800WP Zuid + 2220WP West | MHI SRK35ZS-W Airco

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
HL dellen en opnieuw installen. Je zult wel wat dingen ala skins enz hebben geinstalled wat "niet" mag.

• Super Cow
Nope, geen skins geen scripts niks, alles standaard.

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Ik denk gewoon dat VAC loopt te kutten. Op een Vac-secure server kan je ook geband worden voor cheating-death te gebruiken :( .

Check www.counter-strike.nl maar ofzow

Ja doe maar.

Verwijderd

Heb ik ook gehad maar dan bij gameconcept.
Ff reinstall en het is opgelost bij mij dan, of je moet een maand wachten ofzo!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:01

m0nk

16-09-2003 15.15

ik ook sc moeehhhhh ( * m0nk freakin//Mas )
op mijn oude wonid, ik wilde spelen @ rentone waar ik admin ben, gewoon std cfg, alles std, niet eens een buyscript. Bem banned door vac op alle secure servers. Ik cesare bellen, bleek dat er meerdere mensen dit probleem hadden, maar ja kon niet meer spelen tot 2008 ofzo :Z beetje jammer :/

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01 08:34

The Deaken

Nexus

Super Cow schreef op 04 August 2003 @ 02:11:
Als eerste IK CHEAT NIET.

**knip**
Vandaag join ik gamepoint, alles perfect, uurtje verder ga ik naar Demon server, pats wordt direct gekick en krijg een foutmelding: "memory corruption". The client will NOT be banned from secure servers by VAC. They will only be dropped from the server they were playing on.

Dus ik met MemTest-86 geheugen testen voor 3.5 uur, 0 fouten, ligt dus ook niet aan het geheugen.

Wie kent dit probleem, en wie heeft misschien een oplossing?
Dat heb ik ook gehad, ik weet ook niet waar het aan lag, maar nadat ik er 256MB bij had geprikt heb ik er nooit meer last van gehad.
Het is idd superirritant, ben je net lekker op dreef word je gekickt. Opnieuw installeren hielp bij mij ook niet.

Het eerste heeft mijn broertje ook gehad, die had een funscriptje voor het knipperen van zijn flashlight en dat werd niet geaccepteerd door de server.
Maar jij zegt dat je geen scripjes hebt dus..

Gewoon toch eens opnieuw installeren en opnieuw proberen..

succes

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
VAC gooit om de zoveel dagen nieuwe anti cheat modules over het net en in sommigen zitten dan bugs. (ik denk persoonlijk dat het een bug is in de vorm van dat iedereen met een bepaalde driver / stukje hardware als cheater wordt gezien, aangezien het niet de config kan zijn). als je het dan (logischerwijs) nogmaals probeerd door de reconnecten wordt je gebanned voor x aantal maanden. de enige oplossing hiertegen is op servers spelen waar Cheating Death aanstaat (optioneel/required maakt niet uit) op deze servers staat secure mode uit aangezien dit een conflict heeft met CD. of het geluk hebben dat op je lokale warez bord een lijst met 100+ HL keys voorbij komt en na 5 minuten weer gedelete is :P
opzich wel jammer dat dat de enige oplossing is om onder valve's buggy anticheat vandaan te komen

• Super Cow
Bedank voor de reacties!

Ik heb CS opnieuw geinstalleerd, en heb nog geen problemen gehad :)
Ik had 1 script erop van fast weapon switch op de scrollwiel, en die ben ik nu kwijt, en kan geen goede meer vinden op google, heeft iemand nog een goede script daarvan?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Super Cow schreef op 05 August 2003 @ 01:18:
Bedank voor de reacties!

Ik had 1 script erop van fast weapon switch op de scrollwiel, en die ben ik nu kwijt, en kan geen goede meer vinden op google, heeft iemand nog een goede script daarvan?
Misschien handig om er wat van geleerd te hebben en gewoon geen scrips meer te gebruiken?

🌞🍃

• Super Cow
DataBeest schreef op 05 August 2003 @ 10:04:
[...]

Misschien handig om er wat van geleerd te hebben en gewoon geen scrips meer te gebruiken?
Hehe, die script stond er dus al 2 jaar op(ik was het al vergeten dat ik die fast switch had, ik d8 dat het standaard was :) ), en scripts is geen cheaten hoor.

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Ik heb t ook een gehad, gekicked door Vac op een server, voor een week gebanned geweest, NIETS veranderd, daarna gewoon weer gaan spelen, niets aan de hand 8)7

Last.fm
Films!

• Slayer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-02 18:19

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

Super Cow schreef op 05 August 2003 @ 01:18:
Bedank voor de reacties!

geef me je e-mail dan stuur ik'm je :)

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-02 17:22

Solid Seal

3D Printer N00b

Geen CS meer spelen :{

ik ben ook weleens gekicked van een server .. had ik nota bene een clean CS instal erop staan :? ..

Daarna nog een keer omdat ik een bepaald wapen had die ik niet mocht gebruiken :D .. een Aug ofzo .. dat was meteen de laatste keer dat ik CS speelde ...

[ Voor 86% gewijzigd door Solid Seal op 06-08-2003 17:29 ]

Verwijderd

nja ik ben zojuist geband op secure servers vindt het systeem maar zuigen.
ow mocht het niet duidelijk zijn IK CHEAT NIET

moet je ff lezen wat ze op cs forum zeggen.
http://www.forumplanet.co....asp?fid=4954&tid=1045887
(dus nu moet ik me geheugen gaan scannen en fouten gaan zoeken en dat bewijs gaan mailen valve en dan maybe gaan ze me unbannen :? )

dus kortom als ik geen fouten in me geheugen heb zitten ben ik een cheater wtf is dat voor bs? }:O (tja ben nog steeds beetje boos)
Pagina: 1