"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
FSB opschroeven enzo, Komt wel wat bij kijken, maar zelfs jou proc. kan overgecloaked worden. hoever kan ik je niet vertellen, maar moet zeker wel een paar mhz-tjes omhoog kunnen.
Kijk eens op www.overcloakers.com of zoiets dergelijks.
Uncomfortable silence can be so loud...
WHAHAHAHAHA, een processor kan je niet cloakenOp woensdag 29 november 2000 23:41 schreef erickov het volgende:
FSB opschroeven enzo, Komt wel wat bij kijken, maar zelfs jou proc. kan overgecloaked worden. hoever kan ik je niet vertellen, maar moet zeker wel een paar mhz-tjes omhoog kunnen.
Een processor kun je wel overklokken
dus http://www.overclocker.com , zal wel de goede URL zijn.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
nou die ik hiervoor gaf werkt niet, probeer www.overklokken.nl maar
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ik heb m'n 733 op 985 draaien
op een CUSL2 plank.. dus waarom zou het jouw niet lukken, zorg voor goede koeling, airflow en juiste bios instellingen.. mem enzo.. dan gaat het je lukken
Macconner! | speed 733@1007 :)
Verwijderd
Jezus fuck wat voor geheugen draai jij ?Op woensdag 29 november 2000 23:48 schreef Macconner het volgende:
Ik heb m'n 733 op 985 draaienop een CUSL2 plank.. dus waarom zou het jouw niet lukken, zorg voor goede koeling, airflow en juiste bios instellingen.. mem enzo.. dan gaat het je lukken
Wat dacht je van www.cusl2.com ?
Kwee nie precies wat voor geheugenmerkie het is... ... kan nie echt een merkie vinden... t's in iedergeval snel genoeg
Macconner! | speed 733@1007 :)
Pagina: 1