Toon posts:

Probleem met IBM harddisk

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb n probleem me mijn IBM 40gb 7200 rpm harddisk. Ik had wat probleempjes met windows (microsoft...), dus ik d8 laat ik windows opnieuw installeren. Toen heb ik op www.ibm.com een programma gedownload dat alle clusters nakijkt en eventueel repareert. Naja, programma over de C schijf heen gehaald in msdos, en wat wil nou, ik ben mijn hele 8 gb van me eerder genoemde C schijf gewoon helemaal kwijt! Die 8 GB staat niet bij de niet gepartioneerde ruimte, en ook niet meer bij een van de andere schijven. Please help me find my space!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-02 16:12
Ik neem aan dat je Drive Fitness Test gedraaid hebt?

Daarmee kan de reparatie van bad blocks inderdaad dataverlies tot gevolg hebben.

Verwijderd

Is het er een van de DTLA-serie?

Verwijderd

Hier zijn al een heleboel topics over geweest. Gebruik de search maar eens. Waarschijnlijk is je HD gaar aan het gaan. Dat proggie wat je gedraaid hebt ziet waarschijnlijk dat er 8GB aan harde schijf ruimte slecht is, waardoor 'ie dit ontoegankelijk maakt voor andere software.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-03 08:36

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

heb je met die software niet toevallig een "feature" gebruikt die eigelijk een low level format inhoudt?

verder zijn er (zoals hierboven al gezegd) veel topics met hetelfde soort problemen...

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• CrushOne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-03-2024

CrushOne

Error Ω

Verwijderd schreef op 04 August 2003 @ 01:18:
Is het er een van de DTLA-serie?
Niet heel de DTLA serie is gaar :X
Alleen die 30/40 gigs hebben/hadden dit probleem

Ik heb ze maar 5x op hoeven sturen naar IBM :7

[ Voor 23% gewijzigd door CrushOne op 04-08-2003 01:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
Mmm, voor mij wordt dit dan ook alweer de 2e keer in 3 maanden.... IBM sucks bigtime!

• CrushOne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-03-2024

CrushOne

Error Ω

stug op blijven sturen.

Ik kreeg voor die 30Gig al een 80Gig terug. En dat is alweer een tijd geleden
Met die 80Gig serie is btw niks mis mee

Verwijderd

Topicstarter
jah lijkt me n goed plan, k ga m vanavond even klaarmaken voor verzending

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum :) Daarin zul je heel wat informatie terugvinden over gare harddisks en het terughalen van de data daarvan B)

Tot slot heb ik indruk dat je de [faq]registratievoorwaarden[/] niet helemaal (goed?) hebt doorgenomen (omdat je niet éérst netjes in de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum had gekeken). Doe dat alsnog en dan met name het forumgedrag gedeelte. Dan heb je tenminste een idee van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten en zodoende kun je voorkomen dat je in de toekomst wederom de plank misslaat qua het gebruik van GoT ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.