Ik heb n probleem me mijn IBM 40gb 7200 rpm harddisk. Ik had wat probleempjes met windows (microsoft...), dus ik d8 laat ik windows opnieuw installeren. Toen heb ik op www.ibm.com een programma gedownload dat alle clusters nakijkt en eventueel repareert. Naja, programma over de C schijf heen gehaald in msdos, en wat wil nou, ik ben mijn hele 8 gb van me eerder genoemde C schijf gewoon helemaal kwijt! Die 8 GB staat niet bij de niet gepartioneerde ruimte, en ook niet meer bij een van de andere schijven. Please help me find my space!
Ik neem aan dat je Drive Fitness Test gedraaid hebt?
Daarmee kan de reparatie van bad blocks inderdaad dataverlies tot gevolg hebben.
Daarmee kan de reparatie van bad blocks inderdaad dataverlies tot gevolg hebben.
heb je met die software niet toevallig een "feature" gebruikt die eigelijk een low level format inhoudt?
verder zijn er (zoals hierboven al gezegd) veel topics met hetelfde soort problemen...
verder zijn er (zoals hierboven al gezegd) veel topics met hetelfde soort problemen...
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Niet heel de DTLA serie is gaarVerwijderd schreef op 04 August 2003 @ 01:18:
Is het er een van de DTLA-serie?
Alleen die 30/40 gigs hebben/hadden dit probleem
Ik heb ze maar 5x op hoeven sturen naar IBM
[ Voor 23% gewijzigd door CrushOne op 04-08-2003 01:53 ]
stug op blijven sturen.
Ik kreeg voor die 30Gig al een 80Gig terug. En dat is alweer een tijd geleden
Met die 80Gig serie is btw niks mis mee
Ik kreeg voor die 30Gig al een 80Gig terug. En dat is alweer een tijd geleden
Met die 80Gig serie is btw niks mis mee
Kijk eens in de FAQ van dit subforum
Daarin zul je heel wat informatie terugvinden over gare harddisks en het terughalen van de data daarvan 
Tot slot heb ik indruk dat je de [faq]registratievoorwaarden[/] niet helemaal (goed?) hebt doorgenomen (omdat je niet éérst netjes in de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum had gekeken). Doe dat alsnog en dan met name het forumgedrag gedeelte. Dan heb je tenminste een idee van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten en zodoende kun je voorkomen dat je in de toekomst wederom de plank misslaat qua het gebruik van GoT
Tot slot heb ik indruk dat je de [faq]registratievoorwaarden[/] niet helemaal (goed?) hebt doorgenomen (omdat je niet éérst netjes in de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum had gekeken). Doe dat alsnog en dan met name het forumgedrag gedeelte. Dan heb je tenminste een idee van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten en zodoende kun je voorkomen dat je in de toekomst wederom de plank misslaat qua het gebruik van GoT
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()