Hallo alvorens ik deze topic post heb ik eerst op google en op de monstersearche gezocht, helaas zonder resultaat.
Het was een mooie zaterdag middag op Campzone waar ik even langswipte om wat van de sfeer en de ftps te mogen proeven.
Ik zat midden in een battlefield spelletje toen ik het scherm van me notebook wit zag
worden? (met enkelen zwarte lijnen)
het gaat hier om een:
jewel 2780 notebook met de volgende specs:
SODIMM 256 MB DDR
40 gig hd
AMD AthlonXP 2400+ mobile
type moederbord weet ik niet exact.
Anyhow, ik dacht dus van, hmm zal wel te warm zijn geweest, maar toen ik hem na een paar uurtjes weer aanzette (en afgekoelt was) gaf hij nogsteeds geen beeld, en als ik hem aanzette pieptje hij 4 keer ofzo en deed verders niks
..
en aan de batterij kan het niet komen want hij geeft wel het signaal dat hij aanstaat,
gerne uw hulp!
alvorens bedankt
Het was een mooie zaterdag middag op Campzone waar ik even langswipte om wat van de sfeer en de ftps te mogen proeven.
Ik zat midden in een battlefield spelletje toen ik het scherm van me notebook wit zag
worden? (met enkelen zwarte lijnen)
het gaat hier om een:
jewel 2780 notebook met de volgende specs:
SODIMM 256 MB DDR
40 gig hd
AMD AthlonXP 2400+ mobile
type moederbord weet ik niet exact.
Anyhow, ik dacht dus van, hmm zal wel te warm zijn geweest, maar toen ik hem na een paar uurtjes weer aanzette (en afgekoelt was) gaf hij nogsteeds geen beeld, en als ik hem aanzette pieptje hij 4 keer ofzo en deed verders niks
en aan de batterij kan het niet komen want hij geeft wel het signaal dat hij aanstaat,
gerne uw hulp!
alvorens bedankt