Toon posts:

schema multiplier settings voor mobo tweaking

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wie o wie kan mij een schema of een link geven waar ik op kan zoeken hoe ik een multiplier mod kan bouwen voor mijn msi mobo????

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 00:46
je vind alles bij ome Tom. Zoekt en gij zult vinden. :D www.tomshardware.com en lees alles of duron overclocking ed guides van hem dan vind je ook een schema met L3 L4 en L6 en L5 bruggen. That should do it. Maar ik vraag me af hoe ik die bruggen moet VERNIETIGEN.

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

Verwijderd

Topicstarter
die schemas heb ik al.... bruggen verbreken wil bij mij ook niet... :(
maar er sijn ook schemas waarbij je een setje jumpers op je mobo soldeerd????
wie o wie helpt me hier aan??

of wie o wie weet hoe ik cheap die bruggen door kan verbreken??

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:12

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

jumpertjes op moederboard solderen kan volgens mij alleen met de asus a7v (zonder multiplier). staat ook bij tom.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Topicstarter
nou ja, er was eens zo'n artikel bij toms waar ze voor deden welke pinnen uit je socket los moesten, en dan gingen ze een jumperblok er bij aan sluiten enzo....
maar kan de link niet meer vinden... :(

iemand????

• MetalStef
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:50

MetalStef

gietijzer

L1-bruggen moet je ook niet doorsnijden, je moet ze heel geduldig wegkrabben met een scherp stanley-mesje.

Heb ik eens gelezen. Mijn Duron heeft die brugjes nog, maar omdat mijn Chaintech mobo (wat ben ik toch een krent :( ) geen multiplier-settings heeft, begint mijn stanley-mesje toch wel te jeuken.

Of je pakt een dremel, dan heb je minder geduld nodig. Wel een vaste hand. En een dremel, natuurlijk.

Ik heb 70 hobbies: 69 en tweaken...

Pagina: 1